"Kas ma olen tõesti hulluks läinud?"

Tabasin ennast just sellisel mõttel. Aga miks? Olgem ausad, see pole esimene kord, kui ma midagi taolist mõtlen, kuid seekordne põhjus on veidi teistsugune:

Istudes siinsamas arvuti taga, tehes tööd ja kuulates Dresden Dolls-i tõmbusid mu suunurgad kui iseenesest kõrvade poole, huulte vahelt paljastasid ennast kergelt kohvikollased hambad ja parema silma nurk hakkas kergelt tõblema nagu soovides väljutada kergelt soolakat vedelikku.

Tjah kui nüüd aus olla siis pole selles ju midagi halba, kui ma olen parajalt härdalt õndsas olekus ja naeratan tühjusesse - lihtsalt äärmiselt harjumatu.

Ja tegelikult on ju selline meeleolu täiesti põhjendatud. Osad põhjused on nüüdseks küll natuke vananenud, kuid ei kaota vist niipea oma väärtust:


1. Olen natuke haige, kergelt külmetanud, tõbine ja teadupärast võib haigetele inimestele peaaegu kõik andeks anda - ju sain Helsingis külma. Haigus ise pole üldse mitte hea, see-eest sain Helsingis ka emotsioone - positiivseid. See jutt on muidugi tunduvalt pikem ja kohe kindlasti ei hakka ma seda praegu siia ümber kirjutama, kuid tähtis on, et kui jätta kõrvale piskesed vead (no oli asju mille üle võinuks viriseda ja külma sain ka natu) siis oli ju kõik ilus.

* Pealegi on kerge peavalu. See on vististi põhjustatud asjaolust, et eile üle pika aja jäime mängiva televiisori ette magama - ju oli siis vaja.


2. Ma leidsin oma kadunud kaksikõe. Ei, tegeliklt ei ole me sugulased ja ka sünnipäev pole samal ajal (vanusevahe on isegi natu üle kolme aasta) aga kurja, ei ole lihtsalt muud võimalust, kui et me oleme kaksikud (kasvõi vaimsel tasandil). Miks? Sest kokkulangevusi on lihtsalt liiga palju, et terve mõistus seda seletada suudaks. Ja seda mitte ainult elu põhimõtete, maailma tunnetuse ja filosoofia osas.
Täielik müstika aga jube lahe!

* Selle neiu juurest sain hiljaaegu ka liiga palju liiga head muusikat, mida ma nüüd siin üritan jupp jupi haaval läbi kuulata. Ei õnnestu! Esimene uus esitaja (Dresden Dolls) jäi kohe kummitama ja nüüd ma käian seda oksendamiseni :P - aga kui meeldib siis meeldib.


3. Pinge langus suhetes. Lõpuks ometi juhtus ära see päev kui me istusime siin korteris kolmekesi maha ja rääkisime tõsist juttu. Lõpp lahendus - Tulika Gäng otsustas minna laiali veel selle aasta sees. Paratamatus - oli teada, et kunagi see ikka juhtub. Minu ja Marju ühine uus pesapaik on juba olemas. Küll kuulete ka sellest kunagi lähemalt või ehk satute ka uute kohta külla.
Kolimine on alles tulekul.

*Suhtlemine on üks äärmiselt vajalik ja tänuväärt tegevus. Kui inimesed omavahel ei räägi, siis ei saa seal eksisteerida ei sõprus ega armastus suhet. Suhtlemiseks tuleb alati leida aega!


4. Loominguline uimerdamine teises suunas. Kui olete hiljaaegu Poognasse piilunud siis teate väga hästi, et seal pole minu kirjutiste seas midagi uut ja ega vist lähiajal ka teki. Praegune looming on suunatud otse kasutusse - nii Teatri jaoks kui ka sõpradele. Omaette värskendav.

* Eriti värskendav on see kui sul idee ning sa suudad oma pealehakkamise ja entusiasmiga kõiki oma ümber sellesse ideesse nakatada. Heh, nagu hullumeelne kunstnik, kellel on hullumeelne mõte, mille ta hullumeelselt ka teistesse inimestesse poetab.


5. Vaimsuse tõus ja maailmavaadete arendamine. Selles peatükis saab viidata eelmisele postitusele blogis ja ka kaksikõele. Lähemalt ei räägi kuna tegemist nii isikliku teemaga, uurige/puurige/lugege ise, aga oi kuidas ma naudin seda laadi mõttetegevust.


6. In your face, Murphy. Ja tõesti on olnud korduvalt negatiivseid üllatusi, kas siis Helsingis käiguga või arvutiga - millega iganes. Kuid kui suhtuda probleemi positiivselt siis saab selle ka alati lahendatud - kasvõi üle kivide ja kändude aga siiski. Ja mida rohkem on kive ja kände, seda parem on enesetunne kui asjaga lõpuks ühele poole saad.

* Ning alati tasub meeles pidada, et inimesed sinu ümber on tegelikult head ning ka võhivõõrad võivad vahel abiks olla ja seda täiesti ilma tagamõteta - lihtsalt heast tahtest. Sest ka heategu on hea teha!

"iga päev näen mis koht on maailm /tihti millised võivad olla teised /on ikka päris suur õnn et nemad on minul/tahan et nad teaksid et ka mina olen nendel"


7. Uued tutvused ja vanade tutvuste soojendamine. Nunii, peab ütlema et sõprusringkonda ja tutvusringkonda olen ma selle ja eelmise kuu jooksul ikka väga korralikult laiendanud. T-Teater ja LARP on siinkohas ehk põhilisteks põhjusteks.
Aga väga värskendav on kohata uusi nägusi, eriti kui need on sellised kergelt kiiksuga(mida teadupärast on enamus loomeinimesi ja nii näitlemine kui ka rollimäng on loominguline tegevus).


Ja ongi vist suht kõik.

Kui ma nüüd vaatan seda nimekirja, mida ma kui tatti (kui positiivset tatti! -lihtsalt ei tulnud pähe teistsugust kujundit) juba tund aega olen siia venitanud, tekib mu pähe vaid üks lause "See on kõigest tekst ja mittemiski ega keegi ei suudaks kirja panna kõiki neid emotsioone, mis kogu selle kupatusega kaasas on käinud".

Vot nii!

Ja pidage meeles, mudilased, et emotsioonid on tähtsad.

1 comment:

  1. Anonymous10/24/2008

    Awwww :)
    Teleka ees on värskendav magada teinekord... Ma nägin täna öösel väga haiget und. Peale selle, et ma "Lethal Weapon 3" ajal magama jäin, kandus osa filmist unne üle, just see osa, mida ma ei näinud eile (ma olen neid filme oksendamiseni näinud ja "LW 4" on mul ilmselt algusest lõpuni peas)... Üldiselt ok, aga teinekord on magamise ajal unne tekkiv müra päris põnev - aju genereerib hämmastavaid seoseid.

    ReplyDelete

kriba kriba