Murphy on S***pea aga mina olen osavam :)

Nii alanud on uus nädal - Ka uus töönädal.
Oh kui raske oli peale nii mõnusat nädalavahetust ennast kokku võtta ja tööd tegema hakata. Muidugi raskendas töö tegemist ka tööproge, mis harrastas tundmata intervallide järel kokku joosta (ei ole save nuppu kah sellises programmis). Nujh kuidagi pidasin kontoris 4 tundi vastu .... rohkem ei jaksanud, kõtu valutas kah - vot ei teagi millest ... selline kummaline kõhuvalu nagu kõhus oleks liblikad kellel kõigil on oleks iiveldus peal .
Võhh. Ehk võib kõhuvalus süüdistada viimase aja positiivseid ja lennukaid emotsioone ja tegemisi ... no pole hullu, küll mööödub

Ja jõudsin mina kodu, puhkasin natuke ja lükkasin tööarvuti sisse ja lükkasin tööarvutis sisse ja lükkasin tööarvuti sisse ja lükkasin tööarvuti sisse ja lükkasin tööarvuti sisse. Ja lõpuks otsutasin et kui ta ikka korralikult lahti ei lähe siis pole temaga midagi asjalikku teha.

Misseal ikka, kontorisse tagasi ei tahtnud kah kohe joosta. Itimehed ka ju pealegi juba töölt lahkunud. Otsisin siis oma vana hüperraali üles ja hakasin sinna tööprogesid peale lükkima. Nagu arvata võte sain ma selle enam-vähem püsti ja jooksma aga see võttis suhteliselt palju aega.

Voih, neid sõimusõnasid, oigeid ja ahhetusi ei oleks keegi suutnud üle lugeda, mis sel ajal toimusid.

Nüüd rahustan meeli ja kuulan plaati, mis ääreni peas JääBoiler "Nii ongi"

Ilusat õhtut kõigile!

3 comments:

  1. Anonymous10/13/2008

    "Ja jõudsin mina kodu, puhkasin natuke ja lükkasin tööarvuti sisse ja lükkasin tööarvutis sisse ja lükkasin tööarvuti sisse ja lükkasin tööarvuti sisse ja lükkasin tööarvuti sisse. Ja lõpuks otsutasin et kui ta ikka korralikult lahti ei lähe siis pole temaga midagi asjalikku teha."

    Nii, loe nüüd palun see lõik uuesti korra üle ja siis loe veel korra ja veel korra ja veel korra, kui ikka veel naerma ei hakka ja siis loe nüüd veel kord ja... siis sa peaksid küll naerma hakkama sama hüsteeriliselt nigu mina antud hetkel :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous10/15/2008

    mul hakkas pea ringi käima hoopis :D

    ReplyDelete
  3. No nilbe kahemõttelisus on mul juba nädalavahetusest saati veres voolanud ja see lõik oli ausalt öeldes täpselt sellisena planeeritud nagu see ka kirja sai.

    Naeru ja peapööritust terviseks :D

    ReplyDelete

kriba kriba