Sotsiaalne Suhtlemine

Seda, et ma olen seltskonnas teistsugune kui näost näkku vestluses olen ma pikalt teadnud. Olgem ausad, kes ei oleks. Aga järjest rohkem on tulnud hulljulgus sotsiaalsesse suhtlemisse ja seda ka võõrastega. Kokku võtlikult võib seda nimetada "Sõidame täiega sisse ja vaatame mis saab. Kui väga persse läheb ja inimesed tähtsad, siis vahetame nurka, kui aga inime ka väga korda ei lähe siis ... no sitta kah, kõigile ei peagi meeldima" Nii et  kõrvalt vaatajale taktitundelisele analüüsijale võib see tunduda suhteliselt ebaviisakas. Samas on selles omamoodi vabadus, mis vahel võib küll jätta mõrkja maitse hiljem suhu, kuid töötab hetkes suurepäraselt. Ja kui muud ei ole siis vähemalt olen ma aus ja nii nagu ma olen, proovimata teeselda kedagi teist ... ja ka see on paganama suur väärtus.

No comments:

Post a Comment

kriba kriba