Luukere kapis

Näigin eile unes kuidas mu ühe esihamba alumine serv oli täiesti ära murdunud ja ma ei teinud sellest väljagi ... naeratasin endiselt musta auguga naeratust ja imestasin, miks küll inimesed eemale hoiavad ja mu sexapiilsust ei näe.

(duckface võiks Eesti keeles muide olla sexapiilupart)

Eile ajas miski no max 14 aastane (ise väitis küll et täpselt 18) tütarlaps mulle bussipeatuses ligi. Ma olin täiesti shokis ja ei osanud sellega nagu midagi teha. Kui ikkagi miski piiks tahab su numbrit et ta saaks sulle öösel kella kolmest helistada siis .... emmm wtf?
Jah. hiljem tuli pähe nii mõnigi asi mida oleks võinud teha/öelda - elagu mu flegmaatiline ajusagar.

See öö nägin unes, et tapsin inimese ära. Võinoh pigem siis ajasin inimese hotellitoa aknast välja hüppama ... puhtalt jutuga. Sahtlis oli veel teine laip eelmisest hotelli külastusest ... koolnud ja valgeks tõmmanud kuivas keskkonnas. Ja teadmine oli, et kuskil on ka kolmas, millest aga jälge ega midagi ei jäänud. Mõtlesin, et ehk peaks politsei kutsuma ... et vaadake asfaltil vedeleb värske laip ja näe siin sahtlis on kah mingi vana, aga mina ei tea mitte midagi. Ja selle peale ka ärkasin.

Ei ole ka minu aju mitte perfektne. Midagi paistab veits nihkes olevat ... ma näen sümptoome aga mitte põhjust.

Muide, väiksena arvasin ma pikalt et väljend "luukere kapis" tähendab, et inimesel on armuke. Ausalt noh. Enne kui keegi mulle selle väjendi ära seletas teadsin ma juba sadu anekdoote armukestega ja väljendiga "luukere kapis". Vot kust väikesed inimesed õpivad.

________________________

Update: Just in case võtsin olukorra uurimise ja lahendamise homme hommikuks ette. Eks näis mis välja kraapub, kui kraapub.

No comments:

Post a Comment

kriba kriba