Suur Suu

Kuna mul täna siiski töövaba päev ja midagi väga asjalikku tegemist ei oota, otsustasin siia veel natuke mõtteid mõlgutada.

Ilmselgelt on mul viimasel ajal tekkinud loominguline suure suu kompleks. Kas olen ma enda võimetes tõesti juba nii kindel, et julgen asju välja lubada? (üldiselt on ma lubadustega ikka väga ettevaatlik)

Suvel sai Maidule lubatud, et võtan midagi ette tema liiga lageda ja tühja kontoriseinaga - ehk siis sodin pildi mille saaks seinale riputada. Pikaajalisele heale sõbrale on pilti suhteliselt lihtne teha. Ajaga on välja kujunenud kindel omavaheline huumor ja killud. Samuti on koos nii mõndagi huvitavat ja vahvat tehtud, mida saaks siis pildil kasutada. Nüüd peaks see juba raamiga ja seinal olema (pilti pildist näeb siit).

Pildi lubasin teha ka ühele töökaaslasele, kes Luksemburgist pärit. See on aga paras väljakutse. Kuigi ma julgen teda nimetada oma sõbraks, ei tea ma temast just palju - enamik omavahelisest jutust on olnud siiski tööalane. Ainukesed näpuäited on, et talle meeldib Fantasy (nii pildis kui jutus) ja meie mõlema lemmik kompumänguks on Final Fantasy 8 (tõsi, tänapäeval on ka graafiliselt ilusamaid mänge, aga sellel on siiski oma võlu: mängumuusika ja plot). Mingid mõtted juba ragisevad peas aga peab tõdema, et mitte nii kiiresti kui ma tahaks.

Aga see pole veel kõik. Kõige suurem lubadus on hetkel hoopis kirjandusvaldkonnas: korduva küsimise peale sai lõpuks välja lubatud, et kirjutan järgmiseks septembriks näidendi.
Selle tarvis lootsin ka pääseda Draama Akadeemiasse(lühendatult DRAKA - aastane näitekirjaduse koolitus, mida tehakse praegu esimest korda), aga ei läinud õnneks. Pääesesin kõikidest voorudest läbi peale viimase. Samas pole ka imestada: minu kirjutatud ainuke teatritekst oli sellesama konkurentsi proovitöö ja kuigi soovijaid oli üle 50 võeti kursusele vaid 8. Ime, et ma niigi kaugele jõudsin :P. Samas oli nii intervjuu, loovülesanded kui ka vastukaja (intervjuule ja ka proovitööna tehtud kirjutisele)omaette kogemuseks ja innustuseks.(Kel soovi DRAKA asjast rohkem kuulda võib küsida.)
Praegu aga ketrab ajusopis filmilint, mis üritab jäädvustada probleeme ühiskonnas. Teatriseltskond kellele ma näidendi lubasin, harrastab oma etendustega rõhuda just ühiskonna mädapaisete peale ja seda väärtuslikku traditsiooni tasub jätkata.
Mõned mõtted juba mõlguvad, aga kui kellegil on soovitusi või vihjeid siis ka need on otseloomulikult oodatud.

Lahtisi lubadusi loomingu vallas hetkel vist rohkem polegi. See-eest olen selle aasta jooksul jõudnud teha juba mõned "loomingulised tellimustööd": mõned laulusõnad (eesti keeles ja täiesti tasuta) ja ka ühe jutukese(ühe tuttava pärast, kes esitas lausa väljakutse teha kirjutis "Juustuküpsisest"). Loominguga on päris mõnus tegeleda, kui sa teda, et kellegil peale sinu on seda ka vaja ning et su looming on oodatud.

Seega kui kellegil on veel erisoove, siis võib julgelt küsida ehk on võimalik.(Suure Suu komplex lõi jälle välja!)

No comments:

Post a Comment

kriba kriba