jälle natuke teatrit

Kas on see kohvist või on hoopis muust,
et ma ei maga
vaid mõtlen lambast, pärlikeest ja kuust,
mis akna taga.

Ja jälle üks expromt üritus oma elus mõnda asjalikku ajaviidet leida ja nagu juba traditsiooniks saanud, ei jäänud ka siin ettevalmistumiseks oluliselt aega. Seega ei olnud ei teksti peas ega ka füüsiline olukord päris kiita.

Noh, misseal ikka. Proovida tasub alati kui huvi on ja kui isegi ei pääse katsetelt läbi, oli see ikkagi omaette kogemuseks ja mis seal salata - kindlasti ka teatud määral inspiratsiooniallikaks.

Seekord sai siis vajutud kohale T-Teatri katsetele. Kiired mõtted möödunud õhtust:

* ka expromt annab asju teha, kuigi endiselt eelistaks pikemat ettevalmistus-perioodi.
* hääle valitsemine vajab veel tööd
* leidub inimesi kes suudavad mind seebix rääkida
* teatraalsust on ellu rohkem vaja
* Lauril on ilmselgelt palju sõpru/tuttavaid
* sihuke värk on täitsa fun
* Eesti on ikka sigaväike


Nüüd proovin kuidagi oma karvase varba unemaailma uksest sisse suruda - ehk seekord läheb õnneks kah.

Tudu teile

3 comments:

  1. Ei ma kohe ei või. Sina ja T-Teater...
    Eesti ON sigaväike!

    ReplyDelete
  2. No juhtus, et mind pühapäeval ära seebitati. Seebitamise vastu pole mul midagi, aga vahel võiks ikka natuke ettevalmistusaega ka olla :P

    Lauri on kõiges süüdi!


    Samas oli koos minuga katsetel minu vennanaine; üks neiu keda ma kunagi gümnaasiumis ristisin ja neiu kes teadis väga hästi minu kunagise bändi trummarit...
    teiste inimestega ei jõudnud nii täpsemalt rääkida :P aga sellest juba täitsa piisas et Eesti väiksuses (siinkohas suurusena) kindel olla

    ReplyDelete
  3. Anonymous10/03/2008

    Palju õnne! :)

    See saab kindlasti väga lahe kogemus olema.

    Ja mis seebitamisest sa räägid?

    ReplyDelete

kriba kriba