Perekond Piim vs Valu

Eile jäi mulle külge päris vastik ja kole peavalu ja ma ei suutnud isegi välja mõistatada, kust valu tekib/mis seda põhjustab. Sujuvalt oli valu levinud vasakusse kõrva (käisin suht hiljuti kõrvaarsti juures, sest kõrvad olid tundlikud), hammastesse (hambaarsti näen ma juba tihedamini kui oma vanemaid) ja otseloomulikult ka Harry Potteri armi. Päeval sai Kadriorus natu ilusaid sügisesi pilte klõpsatud, mis hajutasid valult tähelepanu, aga õhtul kui tegevust vähem, tuletas see ennast meelde. Kohe nii hullusti, et olles paar tundi voodis asjatult ja und leidmata sipelnud, andsin ma alla ja jõllitasin poole ööni telkut - huvitaval kombel ei olnud valu silmadesse jõudnud. Telku kõrvale konsumeerisin piimatooteid (muud meil külmkaps lihtsalt polnud :P ) ja mis juhtus - valu leevenes (mitte täielikult aga piisavalt, et magada)

Järgnevalt siis suurepärane retsept peavalu leevendamiseks:
1 Müsli jogurt
1 klaas keefiiri
1/2 karpi mahekohupiima rosinatega



Aga kas ma ei peaks juba ammu ammu olema valuga harjunud? See aasta on olnud siiski füüsiliselt suht piinarikas (vt Märtsi postitusi näitex).
Njah, mina võin ju harjunud olla, aga Une Mati järelikult ei ole :P

No comments:

Post a Comment

kriba kriba