Spämmeri Pihtimused

Seoses igasuguste etendustega olen ma oma näoraamatu sõbralistis ikka kohutavalt palju kutseid saatnud. Ei imestaks kui nii mõnigi inimene oleks mind seepärast oma sõbralistist eemaldanud. Aga tõsilugu ta on, et saadetud ürituse kutse võtab suurest hulgast vastu vaid käputäis ning neistki jõuab etendusele kohale ... noh mõni... ja iga äraütlemise kohta tuleb mul teavitus (brr, kas keegi teab kust selle maha saaks võtta - igasuguse motivatsiooni võtab maha)

Kuidagi on see nii olnud, et ma ei suuda paljudele oma sõpradele ega pereliikmetele selgeks teha, et "Hei, me teeme ägedat asja! Tule vaatama!". Okei, tundub vahel et esimest poolt usutakse, aga noh vaatama ikka ei jõuta.

Ausalt öeldes tihtilugu tunnen ma isegi süümepiinu kutseid välja saates - no mida ma spammin kui keegi ei tule.

Samas on mitmed sõbrad otse öelnud, et väga tahaksid vaatama tulla aga kunagi ükski aeg ei sobi ja et palun kutsu ikka edasi, küll kunagi ikka jõuab. Nohhjahh. Tõsi, üksikud enda kutsutud ootamatud külalised on tõesti ka etendustele jõudnud selle kahe ja poole aasta jooksul. Aga siiski vaid üksikud.

Seega, ma loodan et inimesed ütlevad mulle, kui enam kutseid ei taha saada.

Ma olen äärmiselt tänulik kogu meie publikule, aga ma olen kuidagi kurb, et nende seas endiselt nii vähe mu sõpru/tuttavaid on (heh, kuigi nö püsipublik o juba väga sõbrad) ... paljude teiste jaoks ei ole Impro vist üldse nii äge tegevus, kui minu jaoks.

* Publiku hulga üle ma ei virise. On vahel rohkem vahel vähem, aga vähemalt on :)

No comments:

Post a Comment

kriba kriba