Fraud Police

Pervo-vuntsi kuu puhul käis meil kontoris üks Eesti tuntud personaaltreener. Rääkis teine toitumisest, liikumisest ja muidu toredatest asjadest ja sai ka oma keha mõõta lasta (body composition analysis).
Ma kõiki tulemusi ei hakka siin näitama, aga kokkuvõtlikult: enamik asju on enamvähem normi piires, väljaarvatud rasv ja lihased. Rasva on mul liiga vähe (6,7%) ja lihaseid (pehmed koed) liiga palju. Mingit muudatust masin ei soovitanud ja keha bioloogiline vanus on reaalsest vanusest 4 aastat maas. Ma ei näinud küll kõikide tulemusi, aga üldine mulje jäi, et kogu selle kupatusega olin ma erand, mis kinnitas reeglit (et inimesed on liiga rasvas).

Nii kaua kui ma olen mäletanud on see suht alati nii olnud ning mingil määral on see isegi süümepiinu tekitav. Ma ei tee ju midagi erilist. Okei suvel vahel kannan rõngassärki, kõnnin suhteliselt palju ja vahel sexsin, söömisel piiranguid ei ole. Õlu ja miski rämpstoit väga ei meeldi küll jah, aga no et see nii suure erinevuse teeb?

Nii ma ootangi, et tuleks Fraud Police (tore termin mida AFP ja Neil G kasutavad) ukse taha ja ütleks, et ei nii ei saa - sa pead ikka vaeva nägama et keha trimmis oleks. Selline totter valehäbi, mis on suht alati seal olnud.

Ja kui selle masina järgi olen ma terve (no okei, ta tegelt miskit kopsu, maksa ja aju tööd ju ei mõõda jne ainult rasvu, mineraale ja pehmeid kudesid kehas) siis tahaks küll öelda midagi stiilis:

"Me? Well I'm well. Well I mean I'm in hell.
Well, I still have my health (At least that's what they tell me)
If wellness is this what in hells name is sickness?"

(AFP, "Runs in the family")

Pistame samuse muusikapala kah siis siia otsa.

Cheers!