See kevad on teistsugune (ja kui sa arvad, et on juba suvi siis .... ah Sae puru!)

See Kevad on tõesti teine, kui eelmised. Inimesed muutuvad ja kiiremini kui enne. Asi pole mitte vaid Masus ja sotsiaalses depresioonis vaid igas õhumolekulis on tajuda muutust - seda teeb ka loodus.

Ehk on tänu masule ( ja selle paisutusele meedia poolt) inimesed lihtsalt muutustele altimad ja vastuvõtlikumad.

Ehk on lihtsalt miski huvitav kuufaas.

Isiklikult võin siia kirjutada meeleolumuutused. Nii äärmuslikust heatujulisusest kuni äkkdeborini. No saa sa siis aru. Rase ka nagu ei tohiks olla.Ja seda kõike mõjutavad palju pisidetailid (ka see kui keegi võõras hommikul trollis naeratab võib jätta terveks päevaks hea tuju).

Peale sünnipäeva sai oldud ka nii nädalake veinitsüklis ja sotsiaalselt lõbus.

Vahepeal on tekkinud uusi tutvusi ja soojendatud mõnda vana (ja see on tõsiselt positiivne)

Siia otsa veel tohutu informatsiooni omandamine. Loen hoolega Gunnar Aarmat, käisin aurafotot tegemas. Lugesin Tao Te Chingi läbi ....jne (kokku ikka päris palju)

Ja samuti on muutused tööl. Informatsiooniks kõigile - ma olen nüüd kuni puhkuse alguseni (22 juuni) teisipäevast laupäevani õhtuti kuuest öösel kaheni tööl. Vot nii.


Sõprade poole pealt on ehk keerulisem kommenteerida. Aga üldiselt võib öelda, et mitmel lähedasel sõbral on prioriteedid muutunud. Kes leidnud äkitsi armastuse, kes kaotanud äkitsi iseenda, kes õppinud uuesti naeratama...

Tegelikult on kõik need muutused ju head. Aga ma olen siiski sõnn - ma vajan mingitki stabiilsust. Siinjuures pole tõesti muud abi kui pidada meeles vana tõde: The only constant is change. (ma millegipärast arvan et mu kunagisele füüsikaõpetajale see lause väga ei meeldi :P )

Nagu näha olen minagi vaikselt muutustega kaasa veerema otsustanud hakata. Uus blgikujundus on küll pisiasi, aga ngu me teama algavad suured asjad pisidetailidest.

Muutuste rindel edasi.
Ole nagu vesi

2 comments:

  1. Ma panustan ikkagi rasedusele.

    Aga uued tuuled on ikka head, tean omast käest.

    ReplyDelete
  2. Kui ise muutud, muutub ka maailm Su ümber. Eelkõige see, kuidas teda tajud ja mida tähele paned.

    Jõudu ja Päikest!

    ReplyDelete

kriba kriba