Murdepunkt

Kui ma olen teid viimasel ajal "Persse saatnud", siis on see teile ja kui ma seda veel teinud ei ole, siis on see põhjenduseks, miks ma suure tõenäosusega veel teen seda.

On kätte jõudnud aeg, kus tuleks muuta oma elukorraldust ja teadupärast on enese muutmine üks kõige raskemaid tegevusi (sellest raskem on ainult teha nägu et sul tegelikult pole pohhui). Ummikseis on hetkel (millest ma veel ronin välja, ärge te üldse plaanigegi muretsema hakata).

Aga kokkuvõtlikult, Elukvaliteedi testi tulemused:
Ja siia ka seletused:

WHO (World Health Organization) – Maailma Terviseorganisatsioon defineerib :
TERVIS kui füüsiline, vaimne ja sotsiaalne heaolu, mis ei tähenda ilmtingimata haiguse puudumist....
ELUKVALITEET kui subjektiivne hinnang oma positsioonile elus oma kultuuri ja väärtussüsteemi kontekstis paigas kus
inimene elab ning seoses inimese enda eesmärkide, ootuste, elustandardite ning muredega. Elukvaliteeti hinnatakse läbi inimese rahulolu.
Elukvaliteet sisaldab inimese:
1. Füüsilist heaolu (valu, töövõime, uni)
2. Psühholoogilist heaolu (positiivsed ja negatiivsed elamused, mõtlemine, õppimine, mälu,
keskendumisvõime, keha ja välimus)
3. Sõltumatust, iseseisvust (liikuvus, igapäevaelu tegevused, sõltuvus ravimitesttöövõime)
4. Sotsiaalseid suhteid (isiklikud suhted, tegelik sotsiaalne toetusseksuaalelu)
5. Elukeskkonda (turvalisus, kodune elukeskkond, majanduslik olukord, tervishoid, info kättesaadavus ja
võimalused tööoskuste omandamiseks, võimalused puhkuseks ja vaba aja veetmiseks,
füüsiline keskkond, transport)
6. Spirituaalsust, hingelisust / religiooni / uskumusi (kuivõrd inimese isiklikud uskumused aitavad
inimesel elus toime tulla ja probleeme lahendada)

Vot sihuke olukord siis.

[nii kokkuvõtlikuks ja mugavaks pole ma veel muutunud, et selle veniva sissekande asemel kirjutada siia lihtsalt: Kõik on putsis!]

No comments:

Post a Comment

kriba kriba