va ülekasvand trükimasin rsk


Täna olin üle kahe nädala haiguslehte jälle tööl ja muidugi otsustas arvuti peale tööpäeva lõppu, et ei lähe saa veel kuhugi - passid veel toredasti siin viisteist minutit kuni ma ennast kokku pakin.

Vana masin on ja uut olen küsinud jõuludest saati - eelmine kuu isegi tundus, et midagi nagu hakkaks liikuma vaikselt ja kui tõesti õnneks läheb siis äkki Jaanipäevaks saan kätte (sellise suhtumise juures oleks muidugi õige tegu päev peale uue masina saamist lihtsalt lahkumisavaldus letti lüüa, et noh aitähh aga poleks vaja olnud).

Einoh aga tubli masin on praeguseni olnud küll. Ikka sellises hulgas selliseid imeprogramme samal ajal välja vedanud koos remote desktopi ja pisemate ummistustega. Pole ka ime, et ta nüüd mõne asja peale kohe sussid püsti viskab ja vehib nagu jaanimardikas - trauma järgsed tüsistused ja järelnähud.

Mis siis ikka. Kui uut masinat veel ei paista siis korrastame praegust. Kõik ebavajalik maha ja registrid jms korda. Ja oi kuidas ma ei salli firma poolt peale panud default progesid, millega pole mitte mõmmigi siin masinas teha ja mida eemaldada ka ei saa. Noh Bluetoothi soft ja draiverid on mul näiteks olemas - mida pole on hardware. Ja siis on veel geniaalne proge, millega saab jäädvustada KÕIK vajaliku DVD peale (nagu system restore põhimõtteliselt, aga saab image ka teistele masinatele viia) Mõte on ju hea, aga teostusega on halvasti kui pole DVD kirjutajat.

Ohjah, teeme aga järjekordse restardi.

Cheers!

No comments:

Post a Comment

kriba kriba