Tagantjärgi egoboost

Alati on tore kui inimestel on vajadus sinu loomingu järgi. Isegi siis kui nad paluvad sul midagi spetsiaalset kirjutada. Viimase aasta jooksul olen ma kribanud kokku juba kahed laulusõnad (no olgu, tegelikult rohkem aga kahed neist läxid kasutusse). Esimesed lihtsalt proovina ja plaanidega kribada sellele bändile ka edaspidi - kahjuks otsustasid nad varsti et hakkavad ainult inglise keelset muusikat esitama, nu ja sinna asi jäigi. Teised sõnad tulid lihtsalt aitähh eest, millele lisandus hiljem ka üks medikas. Tore, exole.

Veel toredam on see kui sinu ammu aega tagasi kribatud asjad kellelegi silma jäävad. Ja nii juhtuski, et ühel päeval helistas mulle mütofesti peakorraldaja sooviga kasutada ühe minu luuletuse esimest salmi. (vastu sain siis tasuta sissepääsu ja söögi endale ja neiule).
Igati vahva :)
Mütofestist saab lähemalt lugeda siit ja täispikka luuletust saab lugeda siit .

Ja kes ütles, et looming ei tasu ära?

-----------------------

Lisatud kell 18:00
Septebris alustab tegevust Draamakirjanike Akadeemia (DRAKA), kus on üheksa kuu jooksul võimalik õppida näidendite kirjutamist. Kahjuks sain ma selles võimalusest suht hilja teda, aga viimasel minutil sain siiski ka enda proovitöö valmis ning saadetud. Nüüd ootane pinevusega ja näpud ristis augusti keskpaika, kui peaks teada saama kas sain voorust edasi või mitte.
Aga vot kui palju egobuusti võib siis tekkida kui ma lõpuks ära õpin kuidas üldse kirjutada. Praeguseni on ju kõik tulnud ilma eelneva õpetuseta (tõsi, kogemust on nüüdseks juba päris mitu aastat ja asjalik kriitika on kah avitanud, aga ikkagi ...) :D

No comments:

Post a Comment

kriba kriba