Palju tyhja juttu

1. Avalda kogu nimekiri oma blogis (koos nende nelja punktiga)
2. Tee rasvaseks väited, mis kehtivad Sinu kohta (kommentaarid lisasin juurde itaalikus)
3. Lisa üks väide, mis kehtib Sinu kohta
4. Järgmise nimekirja avaldaja on
Magic

1. Mul on häbi, et olen eestlane - harva, enamasti vaid Pärnus viibides, seega väga harva
2. Tegelen aktiivselt inimeste tüütamisega blogide kirjutamise teel - ma võin ju kirjutada, aga ma ei saa lugema sundida..... kahjuks :P
3. Pole kunagi nakatunud kassi haigusesse - aga kassid võiksd iseenda vastu allergilised olla :)

4. Oksendan tihti sigaretihaisu tõttu - see olex ju hirmkole
5. Ma tahaks mõnda poliitikut ära kägistada - ja pidage meeles et vägivald pole lahendus, vaid ainult esimene osa sellest.
6. Mul ei ole ühtegi autot - kui nüüd kõik ausalt ära rääkida siis paar mudelautot ikka on
7. Minu IQ on - 39 - oluliselt rohkem vist ei ole jah, aga kes se kuramus teab
8. Olen kirjutanud wc - seinale luuletusi - parim viis kirjaliku folkloori levitamiseks
9. Mõtlen väga-väga oma odava arvutihiire peale ja loodan, et ta terveks jääks
10. Ootan, et mulle toodaks hooldamisele taksikoer - aga mix ma peaksin tahtma üht ülekasvanud viinerit?
11. Elan omas maailmas, mis on suurem kui teie oma - mul on suurem kui sul, lihtne
12. Armastan tankimürinat ja kuulilendu
13. Ma ei ole kunagi juhtinud mootorratast
14. Mulle meeldib pohmakat välja kudeda
15. Mul pole kodus kahte vallalist kassi. Ega muid koduloomi - kui korterikaaslane üüri ei maksaks siis paneks ta koduloomana kirja küll
16. Ei pea lugu Falckist - 50:50 halba ja head, seega ei vingu
17. Naudin paljajalu kuumal asfaldil jalutamist - aga mitte siis kui see talla alla kinni sulab
18. Alakaaluline ma ei ole
19. Ma ei armasta Bellanovat. - lihtsalt ei huvita

20. Olen siga, kuigi ei tahaks olla. - noh kõik mehed on ju sead. Ja oi kui te kuuleks mind vaid norskamas
21. Mul on silmaaluseid siniseks löödud - see oli nooruses
22. Ma elan maa peal - vähemalt üritan, sest ma all on jube raske elada, ega ma mutt pole
23. Mulle ei meeldi suitsiiditegevad ja suitsetavad tüdrukud! (ja poisid-tüdrukute puhul.)
24. Armastan alasti magamist

25. Jagan kodu vahest väikes(t)e ja karvas(t)ega, kui nad on purjus ja ei jõua koju minna
26. Eelistan kepsu kolbile
27. Poola folk/punk/rock on ülivõigas
28. Ma ei armasta süüa teha
29. Minu pea on pidevalt segamini
30. Filme “Kevad” ja “Suvi” jälestan, sest olen neil liiga palju kordi vaadanud
31. Olen räpane vanamehenäss - üritan aga vot ei tule välja:P eriti see vanamehe osa
32. Mul on kodus siga (ma mõtlen selle all iseennast:P) - vaatan peeglisse: jah, olemas!
33. Kasvatan õllekõhtu - ma ju üritan, ausalt, aga ta ei taha tulla
34. Nädalavahetuse veedan lastega pargis
35. Ma olen hetkel tööl (kell on 5.14)
36. Mul on juulikuus veel kolm päeva tööl käia - keeruline keeruline, aga mul on tunne et ehk siiski mitte
37. Ma ootan praegu sajaga, millal saan lõunale minna!!
38. Tahaks kohe PIPIga piibutada!!!
39. Mul on sitax lahe koduleht!
40.Alkoholi müügikeeld on nõme :P - oleks saanud paremini reguleerida, peale tööpäeva tahaks teinekord üht õlut küll aga kus sa ostad kui kell 20.00 läbi
41. Hommikune kohvi on üks inimese primaarseid vajadusi

No comments:

Post a Comment

kriba kriba