Näiteid kummalisest huumorist

Mu huumor on kahtlane. Sellel on ilusamaid ja ka koledamaid pooli. On inimesi, kelle puhul ma julgen oma kahtlast huumorimeelt välja näidata ja on neid, kelle puhul pigem mitte - noh nii igaks juhuks. Siia üks hiljutine näide esimesest.

Sõber (kirjeldades üht tütarlast, kellega sebib): "Ta on tark ja ilus ja humoorikas, tal on ainult üks pisikene viga..."

Mina: "...Peenis?"

Sõber (minnes huumoriga kaasa):"... aga vähemalt on pisikene!"

Mina: "Nooooh, see oleks ju eriti piinlik lugu kui su tüdrukul on suurem peenis, kui sul on."


Teiste kuldsete lausete hulka lähevad aga ka out of the blue fraasid nagu:

"...aga seksist rääkides!"

"...Igatahes ... rääkides anaaltapist..." 

"... hmmm.. huvitav, kas nekrofiilid panevad vahel tuhka ka?"

"Tead, ma käisin hiljuti meestearstil .... sain tillika!"

"Ooooraaaav!"

"ma olin sügavas unes"
(tehes samal ajal kratsimise liigutusi)


Või vaadates neiule (kes on minust omajagu pikem) sügavalt, lausa romantiliselt, silma: "Kallis, mul on vist giant fetish"
Või öeldes neiule "Nuh, paneme illi kah?" (umbes sama haige väljend kui tatti panema)
[neiu, vaeseke, saab üldse väga palju minu huumoriga pihta ... nagu kodune test publik... on inimesel aga kannatust]



Vahel ka kahtlased lauluviisid stiilis


"...ma saabun salaja, kui laine..."

(mõtle nilbelt.... veel nilbemalt, veel nilbemalt ...jup, just)


"Üksiiii..... istun maaaa.... taamal seltsiks tuul..." (WC's istudes)


"... Kiss the rain.... (tead küll seda romantilist laulu)
...hug the rainbow .... just f*ck this weather"



Ja ärgem unustagem klassikuid nagu:


"Kui sa saad aru, mida ma mõtlen"
 

"That's what she said"

jne.

ühesõnaga
tolvan elukeerises. Vahel saab piinlikku vaikust, vahel saab släppi, aga enamasti saab ka naeru, isegi kui nali on tegelikult halb.
Aga vähemasti on lõbus ja selle kõrval on ju lausa imeks pandav kui viisakad tujurikkuja šketsid olid, eksole. Seega, ega ma alati kohe nii hull ka pole, vahel lihtsalt tuleb ootamatult (pun intended)
Cheers!

No comments:

Post a Comment

kriba kriba