Vahel ma ei salli seda ...

...kui mul on mingis asjas õigus, olgugi, et öeldu ajal see justkui kohatu, jabur või brutaalne tundub. Need öeldud asjad on justkui hetke kontekstist ees, omades teoreetilist tulevast konteksti ... ja just selle kõige hullemat versiooni. Paistab, et on teemasid kus mul on krdi loomulik anne asju ette aimata, mis muudab mind selleks ajaks lihtsalt emotsionaalselt tuimaks .. ja konteksti kohatuks.. keegi peab midagi tegema, keegi peab midagi ütlema ...

Ja minu emotsioonid tulevad ka... kas siis päev või rohkem hiljem ..alati paraja viivitusega... ja seda juba suvalisest trigerist. Tuleb lihtsalt suvaline lugu raadiost, mis natuke teemaga haakub ning see kütab viimase kihi sellesse emotsiooni tuues selle välja.







Uhh seda karmi sisemaailma emotsioonides seilamist, mida see kuu on toonud.
On nii tuttavaid ...kui väga tuttavaid.... kui ka kuradi tuttavaid ...ei ole siin midagi liiga võrast, lihtsalt mina olen praegu targem.

Show must go on.

Kui kujundlikult rääkida siis see kuu on olnud nii lasteaia pidamist, vägede juhtimist, reeglite kehtestamist, kanderaami kandmist, korduvat peaga vastu seina jooksmist, laua all peitmist, öö vahtimist ja lõikamist lõkamist lõikamist... (kujundlikult !!!)

Sest mul on sisemised käärid, mis kellegi poolt öeldut kuuldes ja seda endale häirivalt tõlgendades ütlevad peas lihtsalt "Pole sul seda sitta vaja" Ja naksti emotsionaalne side läbi lõigatud. Vahel on see ju isegi hea ... aga samas, kui samune hääl ütleb üks hetk et "Kuidagi imelikult üksi on olla, ahjaa ma lõikasin ju kõik ära" vot siis on sitt majas.

Mu praktika juhendaja on korduvalt öelnud, et ma ei jätaks ennast üksi.
Kuidas aga teistmoodi teada kuidas sa saad ise hakkama?
Ja küsimus pole mitte Kas vaid Kuidas. Kuidagi saab kindlasti.

Mida mõtleb öövaht:  kui kõik liiga sõbralikud ja jutukad seltskonnad on lõpuks magama jäänud, ning ta saab lõpuks minna rampväsinuna oma kambrisse magama? Kui tema töö on kindlustada selleks ööks teiste hea olemine ning värskus hommikuks, samas kui ta ise ei saa piisavalt magada? Kui ta peab vaigistama seltskondasid, olles ise üksi?



eludiipvärk

cheers



No comments:

Post a Comment

kriba kriba