Poole lollim

Käisin täna hambaarsti juures ja sain kohe poole lollimaks. Tarkusehammas tõmmati välja ... ja et mitte tuimestust ja aega raisata, tõmmati teine veel.

Nüüd olen ma rumal punnpõsk aga see eest nunnu nunnu (ümarad vormid tekitavad kõigis imetajates hoolitsus-soovi ... vt kutsikad ja väiksed lapsed).

Teekonnal arsti juurest (kadriorg) koju (kristiine) kuulsin lausa viiel korral kuidas lähedal asuvad inimesed hakkasid omavahel hambaravist rääkima.
Ma olen alati arvanud et on tore inspireerida teisi inimesi.

Ning ostes kodu juurest poest paistetuse tarvis jäätist, olin ma püsivalt sealse turvamehe silme ees. Õige kah, ka mina ei usaldaks paistes põsega tüüpi, kes kahtlaselt palju jäätist ostab - eriti arvestades tänapäeva hambaravi hindu.


Vot sellised lood siis.

Ja palume mulle täna mitte helistada muidu ma lihtsalt mõmisen midagi vastu

Cheers!

No comments:

Post a Comment

kriba kriba