kevadkokkuvõte

Arvasite, et olen juba kuhugi ära kadunud? Heh! Te eksisite, olen ikka siin ja olemas. Lihtsalt, et.... noh jube palju tegemist on kogu aeg.

Aga siin siis pisike kokkuvõte huvilistele:

KOOL
Semester on peaaegu läbi ja tulemustega võib igati rahule jääda. Seekord andis kõige rohkem juurde ikkagi kodutööna tehtud kirjutis. Uurisin nimelt traumat ja selle kogemuse silumist erinevate meetoditega. Äärmiselt põnev .. ja kui aus olla siis ka kuidagi tuttavavõitu (kuigi trauma bioloogilist aspekti ma tõesti väga ei teadnud). See tekitas sihukse paraja sisekaemuse - kuigi ütlen ausalt, et läbi oma kogemuste seda kirjutada oli ... brrr

Njah, teised asjad koolis olid rohkem sotsiaalse arenguga. Sisemist arengut vaid pisikeste sammudega. Aga lõppudelõpuks on need ikkagi üksikud piisad, mis lombi moodustavad.

Kuna aga kevadel ei olnud aega sisekaemusega tegeleda, siis jätkame sellega vaiksetviisi suvel (meie ehk mina ja minu ego, ID ja superego)

TEATER
Jah, käisin ka seekord laval ära. Igavene duubel nagu ma olen. Ja tänu sellele sain paariks korraks ka heli-valguspuldi tagant ära. Aga igati väärt kogus on täiesti võhivõõas linnas ja kohas, suures teatris 3 tundi enne etendust kukalt sügada ja mõelda, et millist neist kohalikust viiekümnest prožektorist nüüd kasutada tuleks?

Teater on nauditav ja ainulaadne (meie oma on paras sotsiaalne eksperiment), kui ta vaid nii palju aega ja tähelepanu ära ei võtaks.

Peas aga liiguvad toredad mõtted seostada mõni kooli asi teatriga - oleks nagu 2 ühes. Vaja veel seedida.

TÖÖ
Täiskohaga kool, töö ja teater on suhteliselt suidsidaalne kombinatsioon (kuigi nauditav). Eks ta tõsi ole, et kui sul on põnevamaid tegevusi rohke, pöörad sa vähem tähelepanu asjadele, mis niiväga ei eruta. Seega on mul nüüd hea võimalus taaskord korralikult tööle pühenduda.

LOOMING
Tuleb, tuleb, tuleb .. kui on aega. Mõtteid ikka liigub ja vahel sellises tempos ja segamini, et isegi ei usu. Nüd sessi lõpus on ka üks novelliraas (võinoh midagi sinna kanti äkki, mida mina žanritest tean) hakkanud end pastakast välja tilgutama. Ja inspiratsiooni on vahepeal tulnud küll ja veel.

Ahjaa, koduse visuaalkunstiga olen hakanud rohkem tegelema ja ka üks trumm (mitte kapten) kuluks koju ära.


SOTSIAALNE ELU
Andke andeks sõbrad, et pole aega olnud (tõsi, aega oleks võibolla isegi kuskilt saanud natuke naksata, aga see-eest mitte tähelepanu. Ma ei ole nii võimekas.). Aga küll me teeme selle aja tasa.

See, et mul pole aega, ei tähenda, et ma ei tahaks vahel sõpradega üht kohvi või õlunaadi võtta.

Kevadine sotsiaalne elu ongi piirdunud enamuses kooli, töö ja teatriga, vahele ka sünnipäevapidamine ja mõned munchkiniõhtud ning kõiki neid olen ma proovinud nautida niipalju kui võimalik.


Niih, midagi tarka siia kirja vist ei saanud, aga vähemasti mingi ülevaade on olemas.
Ahjaa, see novell, mis tegemisel, tuleb arvatavasti üles nii blogisse kui poognasse - usun juba ette ära, et selles on mingi iva sees, mis justkui väärib mitmel rindel jagamist (jajah, mul on suur ego).

Olge terved!
Cheers!

No comments:

Post a Comment

kriba kriba