köhh köhh

Nonii, sügis on kindlalt kohal: kask meie koduaias on kollane, poognas käib elu ja ma olen jälle haigeks jäänud. Kurk on valus ja kael on turses (heh, olekski vist parim aeg suitsetamisest loobuda) ning parimaks sõbraks kuum piparmünditee sidruni ja meega.
Õnneks või kahjuks on mul täna ka töövaba päev nii, et saab rahulikult põdeda.


Täna juhtus ajalugu. Esimest korda minu kirjutamise-ajaloo käigus jõudis mu riimluule poognas esikümneparemikku (heh ja hommikul oli seal veel keskmise hindega 5 :P ) Samuti on mind ööpäeva jooksul 3 inimest lemmikuks (mitte lemmikloomaks ;) ) lisanud.

Kui aus olla siis ma olen endiselt hämmingus. Kunagi kui sai just kribama hakatud oli küll mõte, et jube kipa oleks kui kunagi jõuaks ka parimate teoste sekka. .... oli selline la la la mõte, mille teostusse polnud endalgi usku.
Tol ajal figureeris seal ka inimesi, kes koguni luulekogumiku välja on andnud. Njah kas on asi selles et need figuurid pole ammu midagi kribanud ja konkurents on väikseks jäänud või olen ma tõesti loomingulist arengut harrastanud, kipa igatahes :)

Ka ubin arvab nii.
Sügist

No comments:

Post a Comment

kriba kriba