Isolatsioon

Huvitav kuidas meie suurim vaenlane on alati ja ikka meie ise.


Märkasin, et olen taaskoord loonud oma suhtumisse puhvri, isolatsiooni. Ausus, vahetus ja siirus on osaliselt kaetud sellega, mida minult oodatakse.



Ja kas minult oodatakse emotsioone, mida ma isegi ei oska endale seletada? On see kuklas kummitav kurbusenoot sügismelanhoolia? Või tunnen ma end külma ilmaga tuulises korteris tegutsedes lihtsalt üksikuna? Pagan seda teab.

Või ei istu mulle lihtsalt aastalõpp ja pühad, mille tradiitsiooniliseks osaks on sümboolsete kinkide tegemine inimestele kes aja möödudes aina kaugenevad?

Või tahan ma lihtsalt viriseda ja vinguda? Kuulutada, et maailmas on liialt palju rumalust, ülekohut ja külmust, mis ei sobi minu noore naiivse maailmapildiga mitte kokku.

Või tahan ma lihtsalt olla massohistlikult koos oma emotsioonidega, ilma neid sõnadesse panemata, seletamata, ratsionaliseerimata - lihtsalt olla nii siiralt kui see on võimalik.