Ööd on siin Mustad!


... ja ka päevad on tumeda võitu. Kui välja arvata see teoreetiline 2 tundi piimjat valgust, mida hellalt nimetatakse päevaks ja mis vaid vahetevahel otsustab oma kohalolekuga meid austada, siis ongi ju vaid öö.

Ja öösel teadupärast magatakse!

Magamisega on aga kummalised lood lahti.

See on üldiselt tavaline, et täpselt enne magama jäämist tekivad head mõtted. Fine, kui need mõtted lähevadki kaotsi U.Mati hea töö tõttu. Pole ju hullu, kui uni on vähemal magus. Aga ma ei taha enne uinumist näha täiesti ebaloogilisi ja kes-teab-kurat-kust välja hüpanud kaadreid ning samuti ei taha, et vaimne energia enne uinumist lakke spurdib.

Mix?
Sest enne uinumist nähtu/tehtu/mõeldu häälestab terve öö ja ka hommiku ning pole üldse mõnus ärgata higise, äreva ja emotsionaalselt ebastabiilsena. Rahutu uni ei puhka ka kehalist poolt välja.
Ja kõige vastikum on see, et sul pole õrna aimugi, mida sa unes nägid või öösel tegid ning miks-kuradi-pärast oled sa omadega sellises seisus.


Kuidas parandada nähtust, kui sa tead vaid osasid sümptoome?


Nu dämit, magamine peaks olema ikka selleks, et ennast välja puhata!

4 comments:

  1. Anonymous12/01/2008

    mina näen tavaliselt unes,et ma olen üleval ja yritan magada...ja siis ma ärkan ja avastan,et opaa ma magasin ...wtf :D

    ReplyDelete
  2. Valeta endale, et kõik on korras. Aga väga hea valetaja pead olema, et lõpuks end ära veenda.

    ReplyDelete
  3. Tõsta magamisase ringi, joo enne uinumist piparmündi teed, paari tilga palderjaniga...
    Ehk...aitab...muidugi on alati võimalus end enne uinumist füüsiliselt ära väsitada.
    Rahulikku ööd!

    ReplyDelete
  4. Ma kipun ka kahtlustama, et voodi on vale koha peal :P

    ReplyDelete

kriba kriba