Tilt, Tilt ja veelkord Tilt

Hea sõber Rahel kribas eile:

Selgituskiri kõigile minu sõpradele.

Tänase päeva seisuga on veel vaid 9 päeva improfestivali Tilt alguseni. Mis tähendab, et ma jagan teile erinevaid improteemalisi teavitusi eriti aktiivselt veel vähemalt 12 päeva. Siis saate natuke puhkust. Ja mina ka 


Miks ma teid spämmin?
Sest ma tean, et teie hulgas on veel neid, kes pole improt kunagi näinud, aga on sellegipoolest veendunud, et see on halb teater (inimesed lähevad ju lavale lihtsalt pulli tegema, kes siis seda ei oskaks!). Ja muidugi neid, kellega kokku saades tekib umbes selline dialoog: "oi, jaa, ma olen kuulnud küll, et sa teed seda asja.. oot aga kuidas see käib teil seal täpselt.. teil on ju ikka asjad ette kokku lepitud... aa.. ei ole.. kuule aga anna mulle ka teada kui teil jälle midagi tuleb..". Well this is it. Meil tuleb nüüd suur rahvusvaheline festival ja ma annan sellest teada! Ja muidugi ka selle pärast, et nende inimeste ring, kes on improt näinud ja kellele see meeldis on aina suurenev 


Miks ma kogu selle jamaga üldse vaeva näen?
Nojah, need, kes on improt näinud või teinud, need teavad:) Olen nüüdseks tegelenud improga umbes kuus aastat. Eelmise aasta kõige meeldejäävamateks hetkedeks oskasin nimetada osalemise teisel Soome rahvusvahelisel improteatrite festivalil ja muidugi Tilti. Need kaks üritust eristusid suurelt ja selgelt kogu ülejäänud aastast. Teate miks? Energia poolest. Ja see ongi see, miks impro eristub kõigest muust. See energia ja sünergia, mis on proovides ja laval kui kamp inimesi vabatahtlikult paneb endast kõik välja, et partnerit laval toetada ja selles hetkes tema jaoks olemas olla. Seda enam palju mujal ei kohta. Ja see energia jõuab ka lavalt saali. Võib ilmselt öelda, et ma olen sellest energiast kergelt sõltuvuses. Mulle meeldib seda luua ja mulle meeldib sellest puudutatud saada. Ja see annab minu jaoks kõigele sellele "vaevale" mõtte.


Mida teie selle spämmi osas ette võtta saate?
No te saate mind muidugi oma voost peita. Kuigi... impro on nii minu asi, et.. kui te ei taha teada, mis ma teen, siis miks me üldse sõbrad oleme siin? Või võite öelda: kallis sõber, ära saada mulle enam neid kutseid. Siiamaani on töötanud küll. Aga mis te veel teha saate, on võtta julgus kokku ja tulla meid vaatama. Eriti festivali ja siia saabuvaid väliskülalisi. Nad tulevad teile suhteliselt võileiva hinna eest kätte ka (üks pilet Treiler šõule võrdub kahe R-kioski võileiva hinnaga). Noh.. ja siis teid enam aasta pärast see spämm ei häiri. Sest te teate, mis selle taga on


Ikka teie,
Rahel


Ja nii on. Mina ka olen spämminud juba ohhjumal kui palju. On inimesi, kes on öelnud, et "Aitäh teavitamast, tundub huvitav. Kindlasti uurin." ja on olnud ka neid, kes on palunud mitte rohkem neile kribada sellel teemal.

Aga põhiline on see, et impro on mul nii hinges sees ja see on tõesti üks kord aastas kui ma muutun spämmimasinaks mida isegi kärsaraamat juba peatada tahab.

Kes aga kärsaraamatus ei ole ja festivaliga veel kursis ei ole, siis peagi on see kohal.
Lisainfo Etenduste ja Töötubade kohta: improfestival.ee

Ka hooandja on veel käimas http://www.hooandja.ee/projekt/toome-adami-ja-emily-improteatrite-festivalile-tilt Toetades saate endale soetada uhke festivali koti ja/või lipsu, mis spetsiaalselt selle ürituse tarvis loodud (ja palju muud ka)

Piletid juba müügis piletilevis. Töötubadesse saab ennast regada läbi meie tubli Eva.

Tulemas FB's kampaania tasuta piletite ja fääntsi pääntsi limusiinisõidu peale.
Pulli on tulemas ka Solarise keskuses.
Eile sai meid natuke kuulata Klassikaraadios Delfi teatri osas
Tilgakujulised tilti logod ilutsevad südalinnas plakatitel

 jne.
...

Jah, seda on veel tulemas, aga ärge palun pahandage. Tulge parem vaatama!

No comments:

Post a Comment

kriba kriba