Inimlikest vestlustest

Eile küsis üks improtaja siiras huvis, et miks ma terapeudi juures käin ja ma leidsin, seda oli väga raske õigesti edasi anda, eriti kui vestlusajaks on vaid 10 minutit kõndimist. Esmaspäeval uue terapeudi juures, sai lähisündmuste kõrval tegelikult üle käidud enamikest elu traumaatilistest asjadest, nii et nende sisu, emotsioon ja tähendus said õigesti edasi antud - see võttis umbes 2 tundi. Ja nüüd on sul vaid 10 minutit.

Noh, ei tahtnud ka vastamata jätta ja kuna "Mul on olnud parajalt süngeid asju elus" ei olnud piisav, ladusin ma talle kõige võikamad neist lühidalt ja emotsioonitult ette.

Aga palun.

Tema näost oli näha, et selle lühikese vestluse seedimist jääb veel pikaks ajaks.



Sõpradega olen ma üldiselt suhtumisega, et kui sa julged küsida, ole ka vastuseks valmis ning ei hoia ennast väga tagasi. Kes aga vähe pimedust tunneb, neil on vahel vaja peale esimest infosatsu natukene mõtteid mõlgutada. (vou, mul on tunne juba nagu ma oleks kergelt toksiline) Samas, mulle meeldib see osa et mind ei nähta siis mitte nii mustvalgena vaid inimesena, kellel on olnud omad raskused ja keerdkäigud ja kes on enamikega neist siiski rahu teinud. Inimlikuna


Laupäeval ütles üks etenduse külastaja hiljem istudes, et ma tundun nagu mul oleks palju kogemusi elamisest(A lot of experience ... in living). See oli vist pigem nilbe huumori ja lavalise olemise kohta, ma usun, kuid sedagi ei oleks, kui poleks olemas ka pahupoolt.
Kontekst, olgugi et sellel on oma hind, toob välja tähtsa.

Tõsi, impropisik on sees olnud vist juba kaua, see on nagu osa minu olemusest.
Nüüd on see lihtsalt ka rohkem laval. (ma usun et standup sobiks ka siia, aga pole jõudnud rohkem proovida. Tõsi, vahel ikka mõtlen selle peale)


Sattusin täna natukene vestlema ühe endise algklasside klassiõega, kellega vahepeal pea üldse kokku pole puutunud (seega, enamikku mu pimedusest ta näinud ei ole, vaid teab mind ikkagi ainult vanusest 7-11) . Kui promosin muu jutu sees talle natuke ka improvärki, kuli vastuseks:

olen seda improasja tähele pannud jaa
see nii sinulik värk kohe
juba kooliajal oli aru saada

Tähendab, ma olen vist õigel teel :) Mul on hea meel.

No comments:

Post a Comment

kriba kriba