Random peaaegu täpseid ajafakte

Praeguse seisuga (peaks olema nii aasta täpsusega ... umbes)

* 14 aastat tagasi tuli arvuti peal välja Final Fantasy 8 mida ma siis nii ööd kui päevad tädipere juures mängisin (tädipoeg sai selle sünnipäevaks).
* 14 aastat tagasi käisin ma oma elu esimesel rock konsertil (Iron Maiden)
* 12 aastat tagasi sain ma teada kui äge asi on BJ
* olen LARP ja D&D'ga tegelenud 11 aastat
* 11 aastat tagasi loodi mu enese silme all mulle rate.ee konto
* 10 aastat tagasi olin ma veel oma elu teises bändis
* Möödub 10 aastat sellest kui mu esimene kirjutis ajakirjas avaldati (netiajakirjas Algernon, aga ikkagi, sinnagi polnud lihtne pääseda)
* on möödas 9 aastat mu gümnaasiumi lõpetamisest
* 9 aastat tagasi sain ma kingiks elu esimese isikliku ja täiesti eelkasutamata sülearvuti
* See suvi täitus 8 aastat Skype's töötamist
* umbes 7 aastat olen regulaarsemalt juuksuris käinud (enne seda oli u 4 aastane vahe, kui olid pikad juuksed)
* 7 aastat tagasi hakkasin seda blogi pidama
* õlut pole peaaegu üldse joonud 7 aastat
* 7 aastat tagasi tegin ma oma täiskasvanuelu esimesed joonistused, mida mul polnud häbi kinkida
* on möödas umbes 6 ja pool aastat viimasest peaõmblusest
* 6 aastat tagasi olin Tallinnas esmakordselt teatrilaval (T-Teater)
* KafKaf on peaaegu 6 aastat vana (päris täpselt ei tea kuna tegemist oli hulkuva kassiga)
* 5 aastat tagasi ostsin esimese seksmänguasja
* 4 ja pool aastat möödas esimesest Inglismaal käigust
* 4 aastat möödas esimesest tatoost
* 4 aastat möödas esimesest teraapiaseansist
* 4 aastat tagasi ostsin endale esimese arvuti (nurgik)
* nii 3 ja pool aastat tagasi hakkasin ma ennast armastama (ma tean et kõlab läägelt, aga ma tõesti ei oska seda paremini seletada)
* 3 aastat möödas esimesest LARP'i korraldusest
* 3 aastat tagasi käisin Küprosel
* 2 ja pool aastat tagasi käisin viimati püsivalt regulaarselt trennis
* 2 aastat tagasi ostsin rõngassärgi.. võinoh isegi kaks.
* Improteatriga olen aktiivselt tegelenud 2 aastat
* Poolteist aastat tagasi proovisin korra stand-up'i teha
* See aasta oli elu esimene õnnestunud mitmepäevane jalgrattamatk


Nuvot, ongi pool elu nagu naksti kiirülevaatena kirjas - võinoh vähemalt mingi osa sellest elust. Leiaks ka rohkem detaile (esimene uisutamine on näiteks viimase 4 aasta sees;) aga ei vinna nii palju pilte otsida ja detaile sobitada.

Peab tõdema, et see aeg on ikka suht usin olnud ka. Meelega jätsin välja lisa töö ja kooli punktid (ega see CV pole) igasugu suhted ja ka traumaatilisemad asjad.
Aga no juba siingi annaks huvitavaid seoseid luua.
Ja kõik need lood, mis veel siin taga peidus on.

No comments:

Post a Comment

kriba kriba