Kas mõnel sõbral itimehel on ehk tarvis?

Ehk siis, aasta oli 2008, kui ma kolisin oma eelmisesse korterisse, millesse sisse tulev vool oli umbes sama "stabiilne" kui teismeline tütarlaps ja kuna mul oli oma tehnikast kahju, hankisin endale ühe tubli musta kasti vahele. Tollel ajal oli selle hinnaks 3315 EEK. Nüüd aga, uues korteris, on see must kastike tegevuseta seisnud juba tubli aastakese ja ma kahtlen, et mul seda niipea või üldse kunagi vaja läheb.

Seega annaksin selle sümboolse hinna eest kellelegi, kel tõesti on vaja. (eks ta ole ju kulunud kah ja ma olen liiga palju oma varbaid selle vastu ära löönud ja selga nihestanud selle tõstmisega, nii et krijutagem, kel huvi, miski diili ikka saab)
Plaat ja tsekk on kaasas. Transport peab endal olema (hehe, või tassi käe otsas, kui oled jõujuurikas)



Siin siis inf tseki pealt:
PCM BNT - 2000AP, 2000VA/USB USB, Quality Protection for Small Servers and Workstations and PC's, 2000VA/Line Interactive/USB

No comments:

Post a Comment

kriba kriba