Libajuubel

Vaatasin eile oma blogi statistikat ja ohoo, mis ma avastasin - üks postitus veel ja ongi 400 postitust.

Uskumatu.

Ja siis märkasin ma neid umbes viitekümmend mustandit, millest enamik olid vaid tühjad lehed. Oehh... ei olegi juubel veel. Aga kokkuvõtte teen ma sellegipoolest.

Blogi sai alguse Mai 2007 ning oli algselt Ubina (minu vana vana nibuga telefon, millega sai ka uduseid pilte teha) põhine. Sellest ei ole enam palju alles.

Pause ja ka äkilisi kirjutamisehooge on olnud palju. On siin olnud nii kirjaduslikke vaimukaid lugusid, depresiooni ja ärevuse ägamist, niisama mõtteteri, tähelepanekuid elust enesest, ürituste ja tegemiste kokkuvõtteid, reklaame ning kummalisi mõttemõlgutusi veel kummalisematel teemadel.

Kõige võikama postituse auhinna saab kindlasti see. Kõiki teisi kategooriaid on oluliselt keerulisem jagada.

Aga mis siin ikka ise lahmida, võtame aga statistika abiks. Ja kuna järjest rohkem ja rohkem on see blogi saanud peamiselt minu isikliku eneseväljenduse kohaks (viimase ärevushoo ajal, sel aastal, eemaldasin ka kommenteerimise võimaluse) siis on tegemist ikka üllatavalt suurte numbritega.

22.04.2010
515








21.08.2010
426








09.04.2012
295








04.06.2012
279








222








190








13.02.2011
177








03.08.2010
172








12.03.2008, 21 kommentaari
162








22.12.2012
154

Nagu näha on hiljutine Mütofesti kokkuvõte ilusasti esikümnes nagu ka eelpool mainitud kõige võikam postitus. Hea on näha, et enamus esikümnest on vähemalt asjalikud analüüsivad või elust enesest postitused (mitte mingi deborimöla) ja ühes peegeldub minu roheline mõttemaailm (näe, mul on raamatud, mida ma ei vaja, keegi palun tulge võtke endale). Ja lausa üks postitus on inglise keelne. Polegi nii paha vast.

Vahel aga komistavad inimesed siia ka läbi erinevate otsingumootorite. Siin on siis selle top 10 (kuigi ma selles parajalt kahtlen. Google analytics näitas kunagi hoopis teisi ja põnevamaid kirjeid, aga millegipärast ütles see mingi hetk üles)

mida kinkida
207








englishman
118








guy fawkes
63








"rse" or "evaluation sociétale" or "notation sociétale"
53








zaavu.blogspot.com
45








presents clipart
37








mälu
30








hammas
25








seksuaalne frustratsioon
25








filmisoovitus
24


Tore on näha et esikümnes ilutseb 'seksuaalne frustratsioon' ja tõsilugu, kui teha selle fraasiga google otsing on blogu kohe esilehel (ja irooniliselt, artikkel millele ma viitasin selles teemas, ei tule üldse välja).
Lausa 45 korda on inimesed täpselt teadnud mida otsida.
Neljandal kohal on tekst, millest mul pole õrna aimugi. No tere tali.


6 blogi on minu ZAAVUt usinasti viidanud, vähemusinaid süsteem ei näita. Ja muidugi on suureks liikluse allikaks google ise ja ka FB (mis teadupärast ongi elu)

Juuni 2011 jooksul vaadati blogi lausa ligi neli tuhat korda. Neli kilo, inimesed.... nagu et mida sa siin nii palju vaadata on... postitusi on ju rohkem kui kümme korda vähem (ja sel ajal oli veelgi vähem). Kas mul oli sellel ajal mingi isiklik stalker, kes käis siin kogu aeg lugemas? Kokku on vaadatud üldse ligi 40 000 korda, seega ühes kuus tuli üks kümnendik. No ma ei saa aru.

Njah, muud tarka numbrid ei näitagi. Aga head libajuubelit mulle.