Väga sõbralik ja koolitatud kohvimasin otsib kodu

Väga sõbralik ja koolitatud kohvimasin otsib kodu
Kappe koristades leidsin  sealt suure kohvimasina, mis oli seal tolmu kogunud juba oma poolteist aastat ja kuna mul ei meeldi asju raisata ja ma ise seda ju ilmselgelt ei kasuta (kui, siis ainult tolmu kogumiseks), annaksin ma selle meelsasti kuhugi, kus seda rohkem vaja on. (kauba peale veel posu kohvifiltreid, millega mul ilmselgelt midagi peale pole hakata ja võibolla ka paar kassikarva)

Masin on korralik, päris pirakas ja termoskannuga, millele saab peale kohvi valmis tilkumist ka eraldi kaane peale keerata (kaasas). Tilkumine võtab muidugi omajagu aega aga kui valmis, on kann piisavalt suur, et sõbrad külla kutsuda. Kasutust väga palju pole saanud.

Kui see on nii hea, miks ma seda siis ise ei kasuta?

Esiteks on kohvi tarbimine minu kodus oluliselt vähenenud ja olgugi, et mulle endiselt meeldib kohvi rüübata on selleks enamasti kas kiirkohv (harjumus, mis jäi külge Inglismaalt) või siis presskannuga tehtud kohv, mis ka kohe peale valmimist otsa saab. Ainult endale masinaga teha oleks ju totter. Seega on ta mul täiesti üleliigne ja kui keegi soovi ei avalda ja ära ei vii, siis läheb ta tasuta asjade poodi.

Seega kel huvi, kirjutagu zarvik@yahoo.com ja lepime kokku kuidas sa selle ka kätte saaks. (masin asub minu kodus Tallinnas, Kristiines ... ja selle transpordiga ma ise sebida ei viitsi) Kes ees see mees ja aega kuni järgmise tasuta asjade poeni (kuskil juuli lõpus).

---------------------------

Update: uus kodu juba leitud