Sugudest

Jube lihtne oleks lihtsalt kirjutada, et "need ja need on lollakad" ja "see ja see on õige ja muu on vale". Mina ei tea õigeid lahendusi ja jummala eest ei üritagi väita et ma tean. Aga ma näen, et midagi ometi on valesti ja mul on oma arvamus selles suhtes.

Pigem kaldun ma ehk selle artikli toetajaks Ma näen, et ühiskonnas on erinevad suhtumised erinevatesse sugudesse, mis ei toeta kuidagi inimlikku arengut ega ka toeta nimetust homo sapiens (aka mõtlev inimene). Eestis pole vast olukord väga hull, aga gringode kultuuri pealevooluga võetakse ka sealsed väärarengud omaks. Ja eks see kultuurikonservi muutmine ja parandamine ole paras aeganõudev protsess.

Naisteravaste objektistamise, ülesexuaalsustamise jne toob minu arust vägagi hästi ja häirivalt välja klipp Dame Factory. Meeldivat vaatamist ja mõelge ka kas te kujutaksite ette samasugust klippi meestega?

Cheers!

No comments:

Post a Comment

kriba kriba