Kadunud esmaspäev, haigus ja spämm

Ma magasin eilse maha. Täiesti otse ja ausalt. Pea valutas nii rämedalt et muud lihtsalt teha ei saanud. Seega, kes üritas minuga eile kontakti saada ja ei saanud - see oli põhjus.


Kurk on endiselt käre, nina nohune ja silmad tundlikud ja viivitusega.

Täna pea ei valutanud, ronisin kontorisse, et tööd teha. Vaatab kuidas vastu pean.


Selgus ka et email, mida ma olen nii nii kaua kasutanu on hakanud mingit spämmi välja saatma. Olge siis mõistlikud ja ärge avage, eksole. Vahetasin parooli ära ja ehk on sellega nüüd ühelpool.

Kribasin arstile kah, loodame et email läks läbi.

Muidu, olen poolelus ja kergesti ärrituv praegu. Eriti ilmselgete rumaluste peale (need on ainsad millest ma aru saan ... pilveke olla ju)

No comments:

Post a Comment

kriba kriba