Viimaks jälle laval

Olen täna üle parajalt pika aja jälle laval. Seda siis T-Teater esitab: “A. on keegi teine” etenduse raames. Millal see jälle juhtub - ei tea.

Ma ei armasta Sind enam mu armsaim.
Ma ei armasta Sind enam iga päev.                                                                                  
Vahel tahaksin surra, et mul ei oleks enam midagi. 
Hirm, et ma ei näe sind enam kunagi.
Ma armastan sind.

A.-d ei ole. On ta surnud? Kadunud? A.-d ei ole. Ühel õhtul saavad kokku A. kallim, parim sõbranna, kallima parim sõber ja isa.Kaotusega peab proovima suhestuda - kümmeldes piinades, sunnitult lõbutsedes ja tehes nägu, et seda pole justkui juhtunudki. Kõik ei ole korras, kuid lootus on, et saab. Aga kui kõik on hästi, kas siis on hästi?


Autorid: Andreas Sauter ja Bernard Studlar
Lavastaja: Margo Teder

Osades: Anti Räis/Marko Kiisa, Georg Logins/Timo Talvik, Liisi Rohtung/Karolin Kaup, Lauri Vasko/Riho Uibo, Terly Toomast, Velja Andruse, Hanna Allsaar, Kärt Kase ja Marta Hang

Piletid hinnaga viis eurot müügil Piletimaalimas (www.piletimaailm.com) ja enne etenduse algust kohapeal, TTÜ Tudengimajas (Ehitajate tee 5).
Kuskil 18.30 alates on TTÜ peaukse juures ka abivalmis tütarlaps, kes meeledi tudengimaja poole teed juhatab.

Infot T-Teatri kohta www.tteater.ee
ja meie Facebooki lehel https://www.facebook.com/pages/T-Teater/181186081910445?ref=hl

Pean tõdema, et tegemist on millegi täiesti uuega T-Teatri stiilis ja külmaks pole see veel kedagi jätnud.

 Kohtumiseni!

No comments:

Post a Comment

kriba kriba