Rutt ja Hala

Kui ma ütleks lihtsalt, et ma olen vaimselt väsinud ja tahaks nutta, jätaks see vast veits vale mulje.


Viimasel ajal on see tõesti nii...  mitte küll kogu aeg...aga noh--

Asi on selles, et püsivate teatri proovide käigus on mingi tuttav asi hinges ärganud. Oh ei, meie tükk ei ole elusünge ega midagi sellist (leina ja kaotust on seal aga küll), aga ma olen lihtsalt korduvalt ja korduvalt sellist asja kõrvalt näinud ja läbi elanud ja nüüd kuidagi selle uuesti ja uuesti ja uuesti ja tülpimuseni läbimängimine on midagi meelde tuletanud...

Lavastaja ütleb, et ma kipun üle mängima, mis ei üllata mind sugugi. Teatraalsus ja huumor on mu põhivahendid ebamugavus tundega toime tulekuks - kaitse.

Samas, see toimetuleks ei tähenda et emotsioon saaks välja elatud. Oh ei. Emotsioonide väljaelamises olen ma amatöör. Ja nii ta istub taustal ja muudab filtreid läbi mille ma maailma näen ja tajun.

Ning täiesti juhuslikult satuvad ette teemaarutlused koolistressist, kiusamisest ja ka suitsidaalse sõbra halamist täis veebipäevik. Justkui ütleks emotsioon "Noh, sa ei taha tunnistada, et ma siin olen? Noo, seda me veel vaatame, ma teen nii, et sa näeksid vaid seda, mis mind suurendavad. Siis näeb, kes tugevam on. In your face, raisk."

Eile läxid 2 korda silmad veidi niiskeks. Korra seda lugedes ja teist korda proovi ajal. Täna hommikul oli hetk trolliga tööle sõites ja muusikat kuulates (ja seda räägib inimene, kes isegi oma venna matustel ei nutnud). Ei saagi sellest triggerist päris aru.

Tunded otsivad väljundit, kuidas seda aga lihtsamalt teha?
Ma ei oska nutta... noh, automaatne blokk on ees, niipea kui silm natuke niiskeks läheb on 99% kordadest kõik - edasi ei saa. Ma tunnen end piisavalt palju. (kuradi perfektne mees raisk)
Ja ma tean ka, mis pikemas plaanis juhtuma hakkab, kui mitte välja elada - jällegi, ma tunnen ennast.
(see oleks midagi stiilis: ma siin üksinda siputan miskis mullis ja mis selle kõige mõte on jne)


Äkkis saab seda sisemist ängi just laval ära kasutada?
Või selle kulul mõne korralikuma kunsti/kirjatöö valmis teha?
Ma ei usu, et ükski emotsioon halb on.
Kõik neist annavad midagi väärtuslikku .... aga kuidas seda va väärtuslikku nüüd sest ängstist välja rookida?

Brrrr!

Ssee tuli küll nüüd üks ootamatult emo postitus

Positiivse poole pealt aga - sain lõpuks aja neuroloogi juurde, märtsi lõpus.

Cheers!

No comments:

Post a Comment

kriba kriba