Ragistades läbi elu

Selline olukord:

Mul on selg/kael/käed või mõni muu kehaosa kange ja ebameeldiv ning ma sirutan ennast, et ennast paremini tunda. Selle kõrvalproduktina väljub kõikidest ühenduslülidest päris korralik ragin.

Ja peaaegu alati on sellel ajal läheduses mõni idikas kes ütleb midagi stiilis "Uhh, vastik ära tee nii!"

Nagu mida vittu, ah, ausalt?

Ragisemine on mul eluaeg kaasas olnud ja noh mis ma teha saan. Ma ei tee raginat eesmärgiga kellelegi pinda käia vaid sirutan ennast, et ma tunneks ennast paremini. Kas ma käin teiste inimeste juures kommenteerimas, et "ära ennast siruta see on vastik" kui neil on seda vaja teha? Ei.


Kas inimiene tõesti on nii loll, et mõtleb, et ma teen seda spetsiaalselt tema piinamiseks?

Või arvab ta tõesti naiivselt, et kogu maailm peaks käima nii nagu tema tahab, kaasa arvatud minu keha raginad?

Ja siis leidub veel neid, kes tulevad rääkima, kuidas tänu ragistamisele mul vanas eas kõik kohad rohkem valutama peaksid. Eino need võivad ikka eriti vittu käia, kes seda räägivad! Ma ei saa sinna midagi parata, et ragiseb ja siis veel ennustatakse, et oioi sul läheb selle pärast tulevikus halvasti.


Üldiselt see lollakas käitumine mind väga ei häri aga fakk vahel ajab ikka kopsu üle maksa ... nagu mismõttes ahh. Ja ei usu, et tegemist on miski ürgrefleksiga et see inimst häirib ja et ta peab sellele reageerima.

Urrrrr

No comments:

Post a Comment

kriba kriba