See tekst

Ma ei ole seda vist siin enna maininud, aga see tekst on mind korduvalt ja korduvalt kõnetanud ja istub justkui kuskil mu aju tagasopis - olgugi, et ega ma ennast religioosseks ei loe. Mõte on see mis on tähtis - suhtumine maailma ja inimestesse.

Selleks tekstiks on jutt mida räägib Jumal Chalice'i laulu Ilu P22stab lõpus:

"Igaühe veri on püha.

Sinu veri.

Igaühe süda olgu palvekandikul minu poole tõstetud.

Sinu süda.

Igaüks on kui klaasikild liivas,
sügispäikeses tantsiv puuleht,
pehme ei kusagilt langev sulg magamistoas.

Sina oled.

Igaühte on vaja.
Igaüks on oluline.

Teist panen kokku midagi suurt ja veel kaunimat.
Kaunimat, kui sa mõista suudad.
Kõike ei saa seletada.

Armasta!

Ükskõik kui piinarikas see ka poleks,
see on minu tahe.
Ükskõik, kui tühi see ka tunduks,
see on minu tahe"

No comments:

Post a Comment

kriba kriba