Jälle, samune


Homme on siis see päev ja ma hea meelega istuks kuskil pubis ning trimpaks kangemat alkoholi koos hää seltskonnaga, tähistamaks kurba sündmust, et jõuan ka juba vanusesse, kus oleks legaalselt lubatud astuda seksuaalvahekorda endast poole noorema inimesega.

Seega, HOMME peale Improstuudiot (mis lõpeb kell 20.00) vajun ma Dublineri (või selle alla keldrisse, kui ülevalt on täis ... ja eks kelder sobib läheneva mullahaisuga juba paremini kah. Äkki säilin kauem.) ja kes tahab minu kulul joogikest võtta või niisama vaadata, kuidas ma aegun nagu seinalt kooruv tapeet võib julgelt liituda.

Kui mind üles ei leia siis tõmmake julgelt traati,

Kingitust ega midagi vaja ei ole! (aga pole ka keelatud)
Kes aga pubis jääb telkut vaatama (mida on juhtunud .... ma tean, kah vanad inimesed, tähelepanuvõime kaob), saab pikki pead.

Cheers!

No comments:

Post a Comment

kriba kriba