Ussikesed on saatanast!

Täna (nüüdseks juba natuke eile) oli mul vaba päev. Muidugi teadsin ma seda ette ka teisipäeva õhtul ning juhtus nii, et saime hakkama Wormsi maratoniga: mängisime lausa öösel neljani välja.

No ikka täiesti hullud!

Ja kas kolmapäev oli produktiivne? Muidugi, kui produktiivsus tähendab mitte mõmmigi tegemist. Ärkasin nii 12 paiku, tundes ennast wõhh kui räpasena. No ja otseloomulikult oli ju just see päev kui meil gaas mõneks ajaks ära võeti. Ja mis sa ikka vaene hing teed, kui enesetunne ütleb, et enne korralikku pesu sa end inimesena ei tunne - kuid pesta ei saa. Muidugi võtad jälle ussikesed välja.

Ja kas ma lippasin siis kohe pessu kui gaas tagasi tuli? Võite 3 korda arvata :P

Õnneks sai vähemalt üks asi tehtud: boiler söest puhastatud. Tolmu ja kõige muuga oli seda sinna ikka päris palju tekkinud ja kui gaasi niikuinii polnud, sai tuhatükke nii pikaks venitatud kirjaklabri kui ka naturaalse kopsude suruõhuga väljutatud.

Valge vann, mis oli tumedaid tuhatükke täis tuletas meelde ammu loetud raamatut: Émile Zola “Söekaevurid” (mitte, et see raamat mulle kunagi meeldinud oleks).

Siis kui sain end lõpuks puhtaks, tuli väss peale ja potsatasime unne. Õhtul kella 11 paiku hakkas meie Tulika gäng ärkama - jah, meie kõigi ajataju on pekkis. Ja nüüd oleme kui üks "Normaalne" perekond hommikul: tassike kohvi ja kõigil omad tegemised...

Ja nii mööduski minu äärmiselt produktiivne päev. Piinlik lausa, et midagi asjalikku ei teinud. Veel piinlikum, et ma saan seda praegu ka endale lubada.

btw, mingi kasu sellest ussimängust siiski oli - silmad väsisid ära ja tuli ette võtta blogi uus kujundus (millele olin ennegi mõlnud). Noh kui silmad valusad siis on ikka parem mõista, mis silmi rohkem tapab ja mis vähem. Ja nii ma leidsingi endale täitsa kenakese põdralike kalduvustega mega-giga-originaalse piiga pildiga kujunduse.

1 comment:

  1. Anonymous5/29/2008

    Noo?!? Kollide tampimine on ju ometi ka produktiivne tegevus. Ma m2letan noorusajast hetki kus 88d m88dusid DOOMi seltsis.

    ReplyDelete

kriba kriba