Ubin pajatab taas

On palju möödund sellest aast kui Ubin siia viimati pilte ladus, seega tuleb nüüd kohe mitu tükki ja pikemate seletustega.


Esiteks üks mõnus kevadine ja vitamiinirohke naeratus, mis sobib edukalt ka hommikusöögiks. Enjoy!

Sellist toitu sai endale sisse aetud aprilli lõpus, kui haigus ja palavik üritasid maha murda.

Aprill on teadupärast aga ka see kuu, kus mul on sünnipäev. Sellest, kuidas ma selle aasta sünnipäeva "nautisin" sai juba eelnevalt ühes postituses kirjutatud. Noh juhtup.

"Sünnipäev on üks neist päevadest, mil teised inimesed on vaimustatud sellest, et sa vananed sama kiiresti kui nemad.

Lisaks sellele peab mainima, et mida vanemaks saad, seda suurem osa on neid inimesi, kes tunnevad mõnu, et sa neist vanem oled.

Reaalselt soovitan õnnelik olla selle üle, et 99% Maakeral elavast rahvastikust ei tunne sind. Seetõttu nad ei saa ka toonitada su ebaeksisteerimise lähenemist."

-Tänud Jossile selle suurepärase mõttekäigu ehk sünnipäeva õnnitluse eest -

Pildul minu selle aasta suurepärane sünnipäevatort ehk kaks küünaldega muffinit.

No ega ma ju ka väga nõudlik polnud selles osas - 38.6 palavikus pole üldse vahet mida/kuidas/mismõttes sa sööd - niikuinii on maailm selline paras virrvarr (kuigi jah, küünlad jätsin siiski alles). Aga sünnipäeval peab olema vähemalt sümboolne tort! Alati!

Olin ma siis haige ja käisin ka arsti juures. Õnneks ei asu arst kodust just kaugel ja kui käisin seal teist korda - kontrollimas -, läksin juba jala (palavik oli selleks ajaks juba all ja olgem ausad - liikumine tuli ainult kasuks). Läksin mina siis tipa-tapa, päike paistis, mõnus kevad igal pool. Ja vaatan mina siis eemalt, et paistab mingi täpike. Lähen lähemale, ei olegi täpike - vist hoopis inimene. Veel lähemale - ei ole inimene kah. Ooot, miski kivi ja sellel .... paarike kingi??!

No täitsa müstiline, keegi oli oma täiesti korralikud buutsad kivile päikest võtma jätnud.


Igatahes nägi see nii ajuvabalt lahe välja, et tegi kohe tuju heaks ja saingi kohe vinks-vonks terveks.

Ja juhtus siis ka üks päev, et meid hakkas häirima pilt elutoa seinal ning me võtsime vastu üksmeelse otsuse - tuleb teha uus.

Otseloomulikult ikka selline kiiksuga pilt:

Laivis on see umbes 2 x 1 meetrine latakas meie seinal. Kes tahab täpsemalt näha, peab külla tulema.

Kevadreporter Ubin lõpetab.

PS! Kurbusega tuleb tõdeda, et varsti võib saabuda aeg ubinat vahetada. Nimelt on tal päris korralikud levi ja akuprobleemid. Seega, kui te mingil põhjusel Ubinat kätte ei saa, proovige aga uuesti - äkki ta mängis lihtsalt leviga peitust.

1 comment:

kriba kriba