Laiskuse kättemaks

Nonii, tegin mina täna hommikul tublisti tööd. Enamuse tegin ära, aga mitte kõike 8 h mis päevas vaja. Puhtalt laikusest ei olnud motivatsiooni. Ise olin muidugi ka surmkindel et õhtul (Reede õhtul!!) on mul seda motivatsiooni ikka palju ja saan korralikult töö lõpetada.

Päeval sai siis loetud, kunstiliselt haritud ja mida kõike veel ning kui saabus õhtupoolik ja tuli hakata tööd vihtuma selgus tõsiasi, et kui kodus on Starman siis ei tasu selle peale lootma jääda.

Ühendas kõik vajalikud proged ära küll, aga sinna see kõik jäigi - midagi rohkemat progedega teha ei saanud ilma, et ühendus oleks üles öelnd. Votnii, läppar kotti ja kiiremas korras kontorisse.

Siin ma nüüd olen, peaaegu suures tyhjuses..... ja arvatavasti niikaua kuni enam ükski transport mind koju ei vii.

Noh pole hullu, kõigest üx tänav jalutada ju.....

..... sõpruse puiestee

No comments:

Post a Comment

kriba kriba