Keskea kriis

Enne sünnipäeva sattusin lugema miskit artiklit keskea kriisi kohta. Ei mäleta enam täpselt, kus ja mida (seega viidata ei saa). Küll aga salvestasin ma sealt posu küsimusi ning mõtlesin nüüd, et võiks need tegelikult ju hoopis siia üles pista. Täitsa pädevad küsimused mille üle mõtiskleda.

Millise tundega ma elan oma igapäevast elu?
    Mis on mulle tähtis; mis teeb mind õnnelikuks; kuhu ma panustan aega ja raha ja millistesse projektidesse, suhetesse ja inimestesse panustan oma energiat?
    Kuidas on seis minu tööalase eneseteostusega?
    Milline on minu rahaline seis?
    Kui rahul olen ma oma koduga?
    Millest annab märku minu tervis; mida ma söön; kuidas ma liigun, puhkan, hingan?
    Millised on minu suhted ja miks?
    Milliseid suhteid ma tahaksin?
    Kas ma hoolitsen oma hinge eest ja kuidas?
    Ega ma liiga tõsiseks täiskasvanuks pole hakanud: millal ma viimati olin õues paljajalu, mängisin kellegagi padja- või lumesõda; puhusin seebimulle, paitasin kutsikat või laulsin duši all? Millal ma viimati südamest naersin, nii et pisarad silmanurkades?
    Mis tasakaalustab mind, kui olen stressis või kurnatud?
    Milliseid harjumusi ma tahaksin asendada ja millega? Mis aitab mul oma harjumusi muuta?
    Kas ma tegelen oma uskumuste ja hirmude analüüsimise ja muutmisega, emotsioonide valitsemisega?
    Kui mu elu läheb edasi nii nagu seni ja seda veel 5–10 aastat, siis kuidas ma ennast tunneksin?

No comments:

Post a Comment

kriba kriba