Jõuluteemaline kettkiri

1. Kas sulle meeldib jõul? Miks?

Kas mulle meeldib talvine püha, mida tuletatakse meile 2 kuud igapäevaselt meelde,mis paneb inimesed hullumeelselt käituma ja mille puändina tuleb meile külla Coca Cola riietuses Metsjeesus?
Ausalt öeldes, ei meeldi. Pühade vastu pole mul midagi, aga Jõulud on liiga Marketing maiguga. Kutsuge mind rassistiks, aga minu jaoks on see püha lihtsalt liiga kirju.

2. Kujuta ette, et nende jõuludega läheb kõik täpselt täkke ja nad tulevad just sellistena nagu sa tahad. Kuidas ja koos kellega need jõulud mööduvad?

Jääks traditsioonide juurde.
Aga hea oleks kui siis kogu suguvõsa saaks seekord kohale tulla.

3.Milline on su esimene jõulumälestus?

Midagi on vist lasteaiast.. aga see võib olla ka pildi järgi loodud valemälestus, ei tea kindlalt.

Aga kindlaid mälestusi on ikka kah. Päris palju sisemisi konflikte ja lausa pragamist meenub.

Jõulud on aeg kui peaks jagama, aga kui sa oled kõige noorem laps ja niigi valdav enamus sinu asju on vanemate õdede-vendade "pärandus" siis see, mis on sinu oma, on ikkagi sinu oma ja kõik. Jagamisest võite vaid unistada.
Ja kedagi jagama sundida või õpetada on kah BS.

Näiteks sõin ma mingis vanuses varahommikul oma sussi seest kõik kommid ära, et ei peaks teistega jagama. (minu sussis oli täpselt minu ja vendade jagu komme.)
Hommikul peale seda juhtumit käitusid vanemad kuidagi imelikult.... busted!

Vot siis.


4. Kas sa kartsid lapsena jõuluvana?

Ei. Aga ega ta eriti mulle ka meeldinud.
Ta lihtsalt oli nii nagu ta oli.

5. Parim jõulumälestus?

Heh, parimad mälestused on ajast kui kogu suguselts meie juures käis ja ka ööbis. See kuidas korter oli paksult rahvast täis. Ja Poistetuba oli öösel äärest ääreni poisse täis.
Vot siis oli vahva. (kui väljaarvata juhtumid kuidas keegi sulle öösel otsa komberdas või taskulampi näkku näitas, et näha mis sa siis teed)

Peale seda on nagu seline "plärts ja valmis" stiilis pühad - kõigil on kiire. Nagu sex peale 4 kuud kuivalolekut, puänt pole isegi mitte naljakas.

Aga noh, ajad muutuvad. Ja tegelikult on minu jaoks praegu kõige tähtsam ikkagi see, et näeb üle pika aja sugulasi, kellele mul üldiselt pole mahti külla minna.


6. Lemmik jõulutoitude seast?

Toit on toit. Lemmikut ei ole, aga ega see menüü ka aastate jooksul väga muutunud pole.


7. Kus veedad sellel aastal jõulud?

Pärnus nagu pea-aegu alati.


8. Kas sul on mingeid jõulutraditsioone?

Opa, siia saaks pika nimekirja teha, aga kõike ma kirjutada ei vinna.

Pühad toimuvad Pärnus, kuhu tulevad kohale vanaema-vanaisa ja tädipere.

Tädi toob alati napoleoni kooki. Menüü on meil üldiselt kindel ja väljakujunenud ja liiga pikk et siia kirja panna.

Tihti saan ma siis ka tädi käest oma sünnipäevakingituse (mu sünnar on aprillis, aga me ei satu enamasti vahepeal väga kokku. Ja see on nii armas, et ikkagi nii meeles peetakse. Parem hilja kui mittekunagi)


Siis me käime kas suurema või väiksema seltskonnaga surnuaial- mis on alati sisaldanud ka minupoolset protesti. Mule ei meeldi surnuaiad, aga noh alati olen ma vastu vaielnud aga ikka läinud.

Igatahes on meil jõuluõhtul kombeks ka laulda. Istume kogu rahvaga suures toas ja laulame jõululaule. Vanaema saadab klaveril või minu ema kitarril.
Viimastel aastatel on laul asendunud ühtlase mõminaga - aga see on ka okei.
Nagu ka see, et vanaema hakkab alati laulma vähemalt mõnda lugu, mida keegi teine kuulnud pole ja mida ka kuskil laulikus ei ole.

Ahjaa, ja siis ka klassikalised vaidlused, et mis helistikus mõnda lugu laulda. Saatjateks on naiterahvad aga meie suguvõsas on mehekesed tugevas ülekaalus (ja mitte ainult massiga)

No ja siis tuleb koputus ja kott on ukse taga .... näiteks. ...Vahel on ikka vana kah külas käinud. Ja vahel on kott tulnud söömise ajal.

A ja siis on üks asi veel. Meie pere on väga praktiline (aga mitte nii praktiline et jõulupakis oleks jahu, muna või leiba). Mis tähendab, et kui keegi jõulupakist vähemalt üht paari sokke ei saa, on midagi valesti.
Ja mõned inimesed saavad sokkide asemel juba aastaid järjest pajakindaid.


9. Sinu jõulukingisoov?

Heheheee.

Ma ei mõtle ette välja mida ma tahaks - nii võivad tekkida ootused ja võib pettuda.

Hobisid on mul piisavalt, et midagi põnevat välja mõelda.

Ja huumor on kah hea valik.


10. Parim kink, mille oled jõuluks saanud?

Ei mäleta. Vist olid D&D raamatud mingi aeg kui neid just väga vaja oli?
Ma pole kindel. Sünnar ja jõulud lähevad kogu aeg segi.

11. Kes ei peaks sellel aastal kinki saama?

Kõik võiks saada ja mitte ainult kinki ;)


12. Mida soovid oma blogikülastajatele?

Blogikülastajatele ei soovi midagi- sest külastada võib ka mingi spider

Lugejatele soovin umbisikuliselt: häid pühi! .. .. maitea, ma ei oska soovida selliseid asju.

Need, kes mulle lähedal on, saavad niikuinii ka lähema ja personaalsema soovi osaliseks.


LISAKÜSIMUS 13. Mis on sinu jaoks õige pühadefilm?

Rare Exports ja Nightmare Before Chrismas - superluks pühadefilmid :)

Ja Visa Hing või Titanikk peab kah jõuluõhtul alati telkust käima



Sain Tindolt, kes sai selle omakorda Rattuselt ... kes omakorda .... heh, aitab küll:P

Edastame siis Kurimarjule ,Rahlale ja näiteks Haldjapiigadele

Eks näis, kas see siis läheb edasi rändama.
Kahjuks on mitmed inimesed, kellele võiks saata, oma blogi kinnistanud või sulgenud.

No comments:

Post a Comment

kriba kriba