Kui aeg on lahkuda

Kuulasin Tõnis Mägi lugusid ja ette jäi seesamune (duetina meeldis see kuidagi rohkem)



Kuulasin ... ja siis kuulasin korra veel ... ja siis mõistsin, miks mul oli vaja seda üle kuulata.

Jah, paljud metafoorid töötavad, olenemata kontekstist.

Oh ei, ma ei plaani siin kuhugi lahkuma hakata (samas, kunagi ei tea mis juhtuda võib, eksole), ei ole kuidagi morbiidne ega soovi lahkuda (peale suvel tehtud Limbot sain ma eriti selgelt aru kui väga pissed off ma ikka oleks, kui ma nüüd nii lampi ära sureks... võinoh midagi)
... aga kui noh peaks juhtuma
... siis see oleks lihtsalt nii ilus hinges helisev ja samas ka lohutav ärasaatmise lugu
... pani hinge helisema ja tegi seest soojaks
... lihtsalt

ja peale seda mõtet ei saa ma seda enam kuulata, ilma et silmad niiskeks valguks

No comments:

Post a Comment

kriba kriba