Musavärki

Mäletate seda testi? Võta kogu muss mis sul arvutis on ja kütta shuffle. Vahel pull teah, vaadata mis seosed tulevad. Kui on kuulates tekkinud miskit kohesed seosed (ja on aega olnud) siis need mõtted kontsentreeritud kantsulgudesse. Paljuski nagu tindilaigutest ... vaata mis mõtted kohe pähe jooxevad antud valdkonna ja muusikaga seoses.


1. How am I feeling today?
Amanda Palmer - Billie Jean

[hea lugu ja hea esitus.... aga päris ei kliki mõtteid ]

2. Will I get far in life?
Oomph! - Mein Schatz


[Tõlge on keeruline]

3. Where will I get married?
Deathstars - New Dead Nation

[Zombie Apocalypse teemalisi pulmi olen ma mõelnud küll]

4. What is my best friend’s Theme Song?
Alumiinium, Sinu Sädelev Sõber - Prozac
[:D :D :D Siin on nii palju metatasandit sees, et ise kah ei usu]

5. What is the Story of My Life?
Dagö - ... and the sun rises
[Ligi 12 min pikk parajalt meditatiivne lugu. Elan kaua ja rahus? Ja päikene tõuseb ... peale pikka pimedust.. ja särab?.. seos deboriga? Võibolla.. ]

6. What was Highschool like?
Kaizers Orchestra - Evig Pint
[ kui võtta selle loo tõlge siit http://www.kaizers.de/lyrics/x_evig_pint.php siis jaaa see oli selle aja mõtteviis küll .. tõlkes oleks pealkiri siis Eternally Tormented]

7. How can I get ahead in life?
Xploding Plastix - Sunset Spirals

[refrään on uuesti ja uuesti"is it enough now? Is this not enough now?".. seega tehes veel rohkem ja kaheldes kas see on ikka piisav? Või on küss, et kas ma pole juba piisavalt kaugel?]

8. What is the best thing about me?
Brainstorm - All Right, Chill Out
[et oskan asju rahulikult ja lõbusasti võtta? Vabalt!]

9. What is today going to be like?
Dagö - Sinihabe
[vabalt ... miks ka mitte. Improproov kah veel tulemas nii et iga story võib vabalt läbi käia]

10. What is in store for this week?
Amanda Palmer - Guitar Hero [ Feat. East Bay Ray]
[Ja ma arvan et 'see' on veel kaua 'poes'. Mõnus mitmetahuline lugu..ja mitmete tähendustega. Aga ükski ei ole vaid nädala lõikeks]

11. What song describes my parents?
Vocal Sampling - Dolor Y Perdon
[jup, eks nad on jah parajalt teine muusika, aga ei midagi hullu]

12. To describe my Grandparents?
Depeche Mode - Personal Jesus
[Mu vanavanemad on ligi 90 mõlemad ja endiselt vitaalsed ja toredad ja toetavad ja hoolivad ...  aga ei midagi religioosset. Kuigi, nende eluvaated ja põhimõtted, mis ilmselgelt töötavad ja hoiavad neid elus, tunduvad küll omamoodi isikliku tee leidmisena]

13. How is life going?
Brainstorm - These Women Drive Me Crazy All the Time
[:D oeh, okei, võtan omaks ... "Do you think I am a bad boy? Do you think I am a horny elf?" kuulsin mina igatahes selles loos]

14. What song will they play at my Funeral?
Dagö - Veider
[No peakiri kirjeldab mind küll ... :P lugu ise-enest hea ... ega ei pahandaks kui mängitaks ... mitmed laused klikivad küll]

15. How does the world see me?
Placebo -Nancy Boy
[Ma loodan, et päris nii ei nähta ikka ... natuke liiga üle võlli]

16. Will I have a happy life?
Garbage - Push It
[nagu ma harrastan öelda "Happyness is a inside job!" Jaaa! Jaa! Ma usun seda lugu siin kontekstis!]

17. What do my friends really think of me?
Kosmikud - öine kriisi-ja nõustamistelefon
[ :D :D :D kui hea! Ma võibolla ei oska väga hästi ennast sõpradele jagada, aga see on küll alati, et kui on mingi mure või probleem - ja ma tean oma sõpru, ka neid przaci omi - siis võib alati mulle helistada. Kasvõi sõdaöösel. Ma olen olemas. Mitte, et seda väga tehtud oleks ... põhimõtteliselt võib öelda, et ei olegi päris nii helistatud ja seega sobib see lugu veel paremini ]

18. Do people secretly lust after me?
Bela Fleck - Victor Wooten - Bass Solo (awesome)
[loo emotsiooni järgi ütleks et ju vist.. Tüüp teeb üksinda  ligi 9 minutit basskitarril imesid.. seega ainult siis kui ma mängin soolot?]

19. How can I make myself happy?
Xploding Plastix - Shakedown shutoff (live)
[see lugu võib tähendada, et võta rahulikult ... fiiling on küll õige]

20. What should I do with my life?
Garbage - Crush
[tunda tugevaid emotsioone?]

21. Will I have children?
Korn - Make Me Bad
[ehk kui tulevad siis sama messed up kui mina? ]

22. What is some good advice for me?
Evanecence - Taking Over Me
[lasta ennast üle võtta?]

23. How will I be remembered?
Lykke Li -Silver Springs
[hõbedane allikas...?]

24. What is my signature dance song?
Garbage - Breaking Up the Girl (Timo Maas Remix)
[tantsuline on küll ... ja irooniliselt sellest DJst räägiti mulle just eelmine nädal ja ma ei teadnudki, et mul mõni ta töö masinas on. Aga loo sisu ... maitea]

25. What is my current theme song?
Zorg - Outcast

[et tunne küll väga nii ... võibolla pikemas ja suuremas plaanis.. aga no on ka hullemaid aegu olnud. Ma tean et mul on inimesed olemas kui vaja .. olgugi, et mitmed tähtsad neist on välismaal ära]

26. What does everyone else think of my current theme song is?
Placebo -Space Monkey
[et siis võimalikult jabur aga rokine?]

27. What type of men/women do you like?
Placebo - Lady of the Flowers
[Hipinartsu? .... noh vähemalt selge et naisi ja peamiselt kergelt hullumeelseid:D ]


Huvitavad tulemused igatahes. Midagi siit järeldada pole aga mõtet. Äkki mõne aasta pärast põnev vaadata kuidas 2013 aasta lõpus muusikamaitse oli :)